کد خبر: ۸۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

تکریم خانواده های شهدا تقويت روحيه ايثار در جامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان گفت: خانواده هاي شهداء مناسبت ترين الگوي رفتاري براي مردم جامعه مي باشند و تکریم خانواده های شهدا تقويت روحيه ايثار و از خود گذشتگي در جامعه است.

به گزارش شیرازه، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در حاشیه دیدار با خانواده شهدا، آنان را سرمايه هاي اصلي جمهوري اسلامي ايران برشمرد که استقلال و آزادي کشور، نتيجه پايمردي و جانفشاني هاي این شهداي بزرگوار و ايثارگر مي باشد.

وي افزود: پايبندي به راه شهداء، قدم گذاشتن در اين مسير،دلجویی و سرکشی مداوم از خانواده های این عزیزان از وظایف اصلی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که موجب تقویت روحیه خدمتی و صبر استقامت در برابر مشکلات می شود.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت با اشاره به این که خانواده هاي شهداء به عنوان سرمايه هاي بزرگ و ارزشمند کشور می باشند، تصریح کرد: معرفي فرهنگ شهادت و ايثار، شناخت جايگاه شهداء و تکريم خانواده هاي معظم شهدا باعث رضایت مندی شهیدان و دلگرمی خانواده های آنان می شود.

سرهنگ القاصی مهر همچنین از خانواده شهداء به عنوان اسوه هاي صبر و استقامت ياد کرد و افزود: خانواده های معزز شهدا می توانند در هدايت جامعه و به ويژه جوانان به سوي ولايتمداري و دين مداري تأثيرگذار باشند.

گفتني است فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت به همراه فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آن شهرستان از یک مادر شهید و دو جانباز 45 درصد سرکشی و از آنان دلجویی كردند.

تيم شهداي فرماندهي انتظامي استان فارس قهرمان دوميندورهمسابقات واليبال نيروهاي مسلح استان شد.
نظرات بینندگان