کد خبر: ۸۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
رویداد های پلیسی فارس:

عامل ارسال کاریکاتور توهین آمیز در شبکه اجتماعی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان از دستگیری عامل انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه مدیران و مسوالان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، پلیس به عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد.شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می کند.


كشف 2 تن و 200 كيلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامي استان از كشف 2 تن و 200 كيلوگرم مواد مخدر و دستگيري 5 قاچاقچي عمده مواد مخدر طي 72 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

سردار احمدعلي گودرزي گفت: در راستاي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر، مأموران انتظامي استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند طي 72 ساعت گذشته سه باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر را شناسايي، منهدم و 2 تن و 200 كيلوگرم انواع مواد كه عمدتاً ترياك و حشيش هستند را از آنها كشف كنند.


پاركينگ ايستگاه آخر 64 دستگاه موتورسيكلت متخلف در آباده

فرمانده انتظامي شهرستان آباده ازتوقيف 64دستگاه وسيله نقليه متخلف و مزاحم و انتقال به پاركينگ، در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعيل زراعتيان گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي با هدف برخورد با وسائط نقليه متخلف و مزاحم در شهرستان آباده 64دستگاه موتورسيكلت كه به انحاء مختلف قصد هنجار شكني و اخلال در نظم و آرامش شهروندان را داشتند متوقف و روانه پاركينگ شدند.

۵۰ هكتار از اراضي ملي در نورآباد در آتش سوخت

فرمانده انتظامي شهرستان نورآباد ممسني گفت: ۵۰ هكتار از اراضي ملي و يك هكتار باغ مركبات در اطراف شهرستان ممسني در آتش سوخت.

سرهنگ محمد عبادي نژاد با اعلام اين خبر اظهار كرد: ماموران انتظامي شهرستان نورآباد از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يك فقره آتش سوزي مراتع و منابع طبيعي در روستاي "كتنون عاليوند" از توابع شهرستان نورآباد مطلع شدند.

عامل ارسال کاریکاتور توهین آمیز در شبکه اجتماعی در دام پليس

فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان از دستگیری عامل انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه مدیران و مسوالان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی شیبانیان" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: اخیرا کارشناسان پلیس فتا شهرستان فسا در یکی از گروه های موجود در شبکه های اجتماعی عاملین انتشار کاریکاتور و متن های توهین امیز را شناسایی و دستگیر گردند که با انتشار این تصاویر و داده قصد تشویش اذهان عمومی وایجاد اختلاف در بین مردم را داشتند.

شکار دو شکارچي غيرمجاز در کازرون

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون استان از دستگيري دو شکارچي پرنده هاي محيط زيست در منطقه ماهور تل کوشک آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: تيم گشت پاسگاه تنگ چوگان هنگام گشت زني در يکي از جاده هاي فرعي شهرستان كازرون به دو سرنشين جوان يک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

هشدار پلیس فتا استان فارس به کاربران اینترنت

، برای امنیت بیشتر سیستم های رایانه ای و جلوگیری از هک شدن توسط هکرها، پليس فتا استان فارس از كاربران درخواست كرد به اين نكات توجه داشته باشند:

از کلمات عبور ساده استفاده نکنید. مانند: 123456

کلمات عبور را حداقل 8 کاراکتری انتخاب کنید. هر چه تعداد کاراکتر ها بیشتر باشد بهتر است. از حروف کوچک و بزرگ و اعداد و علامت ها استفاده کنید.

مانند: AaSwr!k$5

کلمات عبور را در کامپیوتر خود نگه داری نکنید. بهتر است آنها به خاطر بسپارید.

همیشه برای ورود به سایت هایی که نیاز به شناسه و پسورد دارند از کامپیوتر شخصی استفاده کنید، و به هیچ عنوان از کامپیوتر های عمومی مانند کافی نت استفاده نکنید. چون به راحتی امکان جاسوسی رمز عبور توسط نرم افزارهای مخفی هست.

اگر مجبور به استفاده از یک کامپیوتر عمومی بودید، گزینه به یاد سپردن یا ذخیره کلمه عبور را علامت نزنید و پس از اتمام کار History و Cookie های مرورگر را حذف نمایید، هر چند امکان جاسوسی باز هم وجود دارد.

حداکثر هر 45 روز کلمه عبور خود را تغییر دهید.

در صورتی که کلمه عبور خود را برای رفع مشکلاتی به مدیر فنی سایت یا مدیریت هاست یا غیره اعلام کردید در پایان کار حتما کلمه عبور را تغییر دهید.

به هیچ کس اعتماد نکنید! حتی صمیمیترین دوستان، قدیمی ترین همکلاسی، خوش برخورد ترین فامیل و برادر و خواهر شما، این را به خاطر بسپارید.

به هیچ عنوان نرم افزار ناشناس در سیستم نصب نکنید چون ممکن است بد افزار جاسوسی داشته باشند. دانلودهای خود را از سایت های معتبر و شناخته شده انجام دهید.

همیشه برای ورود به مدیریت سایت یا هاست از دیوار آتش قدرتمند و آنتی ویروس بروز استفاده کنید.

● در وب سایت ها و وبلاگ ها به هیچ عنوان روی تبلیغات مشکوک کلیک نکنید. این عمل مانند دانلود بد افزار میباشد و باعث دزدیدن اطلاعات شما و در نتیجه هک میشود.

از باز کردن ایمیل های ناشناس حاوی فایل پیوست یا تصویر خودداری کنید. به هیچ عنوان فایل پیوست شده و تصاویر را دانلود و اجرا نکنید. چون امکان دارد آلوده باشند.

همیشه 2 آدرس پست الکترونیک داشته باشید. یکی عمومی، برای ثبت نام در سایت های متفرقه، و دیگری برای کارهای شخصی و بانکی.

تکریم خانواده های شهدا تقويت روحيه ايثار و از خود گذشتگي در جامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان گفت: خانواده هاي شهداء مناسبت ترين الگوي رفتاري براي مردم جامعه مي باشند و تکریم خانواده های شهدا تقويت روحيه ايثار و از خود گذشتگي در جامعه است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در حاشیه دیدار با خانواده شهدا، آنان را سرمايه هاي اصلي جمهوري اسلامي ايران برشمرد که استقلال و آزادي کشور، نتيجه پايمردي و جانفشاني هاي این شهداي بزرگوار و ايثارگر مي باشد.

فينال واختتاميه مسابقات واليبال نيروهاي مسلح استاني

تيم شهداي فرماندهي انتظامي استان فارس قهرمان دوميندورهمسابقات واليبال نيروهاي مسلح استان شد.

رئيس تربيت بدني فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: دوميندوره مسابقات ليگ واليبال نيروهاي مسلح در سطح استان فارس از مورخه 9/10/94 با حضور 12 تيم آغاز و در اين دوره از مسابقات تيم شهداي فرماندهي انتظامي استان فارس توانست پس از حضورپر قدرتدر تمامي رقابت ها كه به صورت رفت و برگشت برگزار شد، به مقام نخست دست يابد.


نظرات بینندگان