کد خبر: ۸۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در سروستان برگزار می شود

همزمان با شب رحلت جانسوز بناینگذار کبیر انقلاب اسلامی مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان برگزار می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با ما، گفت:براساس سنوات گذشته و در کنار برنامه اعزام کاروان بزرگ سروستانی ها به تهران جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)،امسال نیز در شب ارتحال آن عزیز سفرکرده، مراسم باشکوهی با حضور مردم بصیر و ولایتمدار سروستان در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می شود.

وی در ادامه این مطلب گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته، مهندس سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سروستان در پایان این گفتگو ضمن دعوت از عموم مردم ولایتمدار این شهرستان جهت شرکت در این مراسم گفت: حضور گسترده مردم سروستان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و تجدید میثاق آنان با   آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری بیانگر عشق و ارادت مردم این دیار نسبت به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای، وصف ناشدنی است.

خاطر نشان می شود این مراسم روز پنج شنبه 95/3/13 همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در ناحیه مقاومت بسیج سروستان برگزار می شود.



نظرات بینندگان