کد خبر: ۸۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
مسئول اداره تبلیغات اسلامی سپیدان:

همایش طلایه داران تبلیغ در سپیدان برگزار می شود

مسئول اداره تبلیغات اسلامی سپیدان از برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ درایام ماه مبارک رمضان در مجموعه اردوگاه اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از مارگون،حجت‌الاسلام ارودا در گفتگو با خبرنگار مارگون از اعزام مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان سپیدان خبر داد و افزود: در حال حاضربیش از  100 مبلغ در سامانه سجام تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان برای اعزام به مناطق مختلف شهرستان در ماه مبارک رمضان ثبت‌نام کرده‌اند و  از تاریخ ۱۸ خردادماه لغایت ۱۶ تیرماه به مناطق مختلف سپیدان اعزام خواهند شد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی سپیدان با اشاره به اینکه مبلغین در مباحث فرهنگی و اجتماعی تبلیغات لازم را خواهند داشت، افزود: برگزاری نماز جماعت، برگزاری مراسم شب احیاء و جذب حداکثری مردم و به‌خصوص جوانان برای برگزاری این مراسم معنوی، بیان اندیشه‌های مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از مظلومان فلسطین، غزه، عراق، ، تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها به‌ویژه کشورهای اسلامی از مهم‌ترین فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده برای  مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی همچنین از برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرستان سپیدان با حضورامام جمعه شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه روز 25 خردادماه با حضور روحانیان اعزامی به مناطق مختلف شهرستان سپیدان در مجموعه اردوگاه اداره آموزش وپرورش برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی انجام شده ، همایش طلایه‌داران تبلیغ با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و ستاد نماز جمعه شهرستان وشبکه بهداشت ودرمان  با حضور مبلغان بومی و اعزامی، اقشار تأ‌ثیرگذار و در این شهرستان برگزارمی شود.

 ارودا بیان داشت: دست‌اندرکاران امر تبلیغ و مباحث دینی در عصر حاضر رسالت سنگینی بر عهده دارند که باید با جدیت و پیگیری و دلسوزی، نسبت به تعمیق باورهای دینی تلاش کنند.

وی افزود: از ویژگی‌های تأثیرگذاری تبلیغ بر مخاطب روش چهره به چهره است که می‌توان گفت مؤثرترین شیوه تبلیغ و جذب است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی سپیدان عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای صیقل دادن دل‌ها از زنگار تمنیات دنیوی و آلایش‌های زندگی مادی است که مانند حجابی مانع برقراری ارتباط خوب با خالق یکتا هستند.

وی ابراز داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان در مناسبت‌ها و فصل‌های مختلف سال با اعزام مبلغ به‌ ویژه به مناطق محروم روستاهای شهرستان‌ سعی در محرومیت‌زدایی فرهنگی از این مناطق را در دستور کار خود دارد.

 ارودا با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود جامعه خواستار نقش آفرینی بیشتر مبلغین در تبیین معارف اسلامی و شناساندن آموزه های نورانی قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین تبیین خطرات بروز آسیب‌های اجتماعی در منابر و مجالس شد.

وی ادامه داد: پرداختن به جایگاه رفیع ولایت فقیه، تحکیم بنیان خانواده و راه های مقابله با آسیب هایی مثل طلاق و اعتیاد، سبک زندگی اسلامی و حجاب و عفاف به عنوان محورهای تبلیغی ماه رمضان محسوب می شوند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی سپیدان افزود: بیان خطرات فضای مجازی و ماهواره‌ها، تبیین مسئله نفوذ، تقویت روحیه انقلابی و تحلیل شرایط روز جامعه و بین‌الملل و به‌ویژه اوضاع منطقه و عراق و سوریه از دیگر محورهای تبلیغی ماه رمضان هستند.


نظرات بینندگان