کد خبر: ۸۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
پس از خانه نشین کردن جهادگران انقلابی؛

200 میلیون تومان حقوق می گیرد و 6 میلیون نفر بیکار شرمنده خانواده های خود هستند

عده ای با نام سازندگی و با روحیه لیبرالی ابتدا کلک سازمان های جهادی چون جهاد سازندگی را کندند و پس از خانه نشین کردن جهادگران انقلابی؛ مدیری 80 یا بعضاً 200 میلیون تومان حقوق می گیرد و در مقابل 6 میلیون نفر بیکار که شرمنده خانواده های خود هستند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از عصر مُهـر، ایوب قاسمی در یادداشت خود در خصوص فیش های میلیونی نوشت: جمهوری اسلامی، زیبایی های زیادی که دارد و زشتی های کمی که آن را تحت تاثیر قرار داده است

پس از تحقق انقلاب اسلامی بود که خوبی ها و زیبایی هایی چون انتخابات ، محرومیت زدایی ، بردن امکانات اولیه زندگی به دورترین نقاط کشور، ازخودگذشتگی،  ایثار و شهادت، تنزل طبقه محروم با حکومت، کمیته امداد امام خمینی، طرح هدفمندی یارانه ها، جهادعلمی، ستاندن حقوق مظلومین و فقرا از ثروتمندان، امنیت و سلامت و هزاران خدمت دیگر که نام بردن از آن در محدوده تجربه نگارنده نیست، درسوابق روشن حاکمیت ثبت گردیده است.

اما همین خوبی ها می تواند با یک تومور بدخیم دزدی یک مسئول زیر سئوال برود

اینکه شنیده می شود در عهد حاکمیت جمهوری اسلامی، مدیری 80 یا بعضاً 200 میلیون تومان حقوق می گیرد و در مقابل 6 میلیون نفر بیکار که شرمنده خانواده های خود هستند، اینجاست که همه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سئوال می رود و همه زیبایی های حکومت تحت تأثیر همین زشتی ها قرار می گیرد . شاید تصور شود که این پدیده شوم از این دولت آغاز شده است، خیر.

زمانی این پدیده مرسوم شد که عده ای با نام سازندگی و با روحیه لیبرالی ابتدا کلک سازمان های جهادی چون جهاد سازندگی که با کمترین هزینه به شکوفایی مناطق محروم مبادرت می ورزید را کندند و در سال های پس از جنگ و پس از خانه نشین کردن جهادگران انقلابی به بهانه اتمام جنگ و اتمام مسئولیت این عزیزان بی توقع، هر روز به ازای احداث هر سد یا جاده ای در کشور،  حق الزحمه خویش را به اندازه پول خون میلیون ها ایرانی حساب کردند و اینگونه رانت ها و اختلاس های خویش را طلبکارانه درسطح کشور جا انداختند.

 با لو رفتن حقوق های نجومی فقط  چند تن از مدیران عامل و کل دولت که تعداد زیادی از مسئولین را شامل می شود، معمای چگونگی انباشته شدن سرمایه های هزار میلیاردی وزرای تدبیر حل می شود و در می یابیم که حقوق های نجومی به زمان سردار سازندگی برمی گردد.

 همانطور که امثال بابک خان ها نیز در سال های 70 با لابی همین لیبرال ها، فساد خود را با 17میلیون تومان قرض از بانک مرکزی جهت خرید و فروش ارز شروع کردند.

 حالا باید دید آیا مردم با دیدن اینگونه زشتی ها، دروغ خزانه خالی را باور خواهند کرد؟ یا می توان شایعه دروغ خرج بیت المال ایرانیان در جنگ سوریه با داعش یا حمایت از حماس و حزب الله لبنان را به خورد ملت داد؟؟

جمهوری اسلامی مسئولی می خواهد چون رجایی که به ازای دریافت هیچ پولی، بالاترین خدمات را به مردم ارایه دهد نه کسانی که بابت نشستن بر روی کرسی های نرم و راحت مفت خوری چندصد میلیون تومان از بیت المال کشور را هاپولی نمایند.

جای بسی تاسف است که این هجمه ها تنها متوجه عزیزی است که تاکنون هیچ گونه کوتاهی در وظایف محوله  خویش نکرده است.

رهبری که  مظلومانه در جمع نمایندگان دهمین دوره مجلس خود را شرمنده ی جوان بیکار شرمنده خانواده خویش، مورد خطاب قرار داد.

کسی که در اوج اقتدار در برابر دشمنان، در برابر ملت خویش مظلوم است.




نظرات بینندگان