کد خبر: ۸۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

برگزاری ششمین نشست تخصصی مهدویت در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از برگزاری ششمین نشست تخصصی مهدویت در این آستان مقدس خبرداد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین احمد سلامی با اشاره به آغاز سلسله برنامه نشست های تخصصی مهدویت از اردیبهشت ماه امسال در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار داشت: تاکنون پنج نشست از نشست تخصصی مهدویت برگزار شده و جمعه 28 خردادماه امسال نیز ششمین نشست از این سلسله نشست ها برگزار می شود.

سلامی گفت: نشست تخصصی مهدویت با حضور سخنرانان و اساتید حوزه و دانشگاه  با محوریت پرسش و پاسخ پیرامون حضرت مهدی (عج) به صورت هفتگی از ساعت 11 صبح روز جمعه ها  در محل دارلعباده حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار و زائران و مجاوران با مباحث مربوط به مهدویت آشنا می شوند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نشست ها آشنایی هرچه بیشتر زائران سومین حرم اهل بیت(ع) نسبت به مباحث مهدویت و وظایف شیعیان در عصر غیبت است.

وی از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها را کسب معرفت نسبت به حضرت امام رمان(عج) و مقام ولایت عنوان کرد و افزود: معتقدیم تببین مبانی مهدویت در جامعه امروز یک ضرورت است و باید بیش از پیش برای اشاعه این مهم در جامعه فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام و المسلمین سلامی خاطرنشان کرد: موضوع مهدویت از مسائل كاربردي و تأثير گذار در زندگي است كه عدم اطلاع از آن در برخی مواقع سبب سردرگمي و بن بست در زندگي شده و نباید به فراموشی سپرده شود.
نظرات بینندگان