کد خبر: ۸۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

هنرمند سروستانی برنده جایزه" پویش مردمی چرا مرگ بر آمریکا" شد

خطاط و گرافیست سروستانی موفق به دریافت جایزه ویژه مسابقه سراسری "پویش مردمی مرگ بر آمریکا" در برنامه تلویزیونی ثریا شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، سامان بیژنی، خطاط و گرافیست سروستانی موفق به دریافت جایزه ویژه مسابقه سراسری پویش مردمی مرگ بر آمریکا شد.

این هنرمند سروستانی با شرکت در مسابقه تلویزیونی "پویش مردمی چرا مرگ بر آمریکا" با  خطاطی در کف دست خویش و ارسال تصویر آن به برنامه پر طرفدار ثریا دلیل ادامه این شعار ملی را علیه استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار را عشق و علاقه به مقام معظم رهبری عنوان کرده است.

جایزه ویژه این مسابقه بصیرتی تلویزیونی کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس می باشد که وجه آن به حساب این هنرمند جوان بسیجی سروستانی واریز شده است.



سامان بیژنی سروستانی سال هاست که در هنر خطاطی و گرافیک مشغول فعالیت می باشد و گوشه های از هنر این جوان موفق و سرافراز سروستان بر در و دیوار مدارس، مساجد و نمای برخی خیابان های سروستان به چشم می خورد.

خاطر نشان می شود وی تعطیلات عید نوروز امسال به همراه گروه جهادی سابقون بسیج سپاه فجر فارس با عزیمت به روستای تنگ کیش شهرستان قیر و کارزین با نقاشی و رنگ آمیزی مکان های مذهبی، فرهنگی  و آموزشی این روستای محروم و دور افتاده به پیام رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیت زدایی از نقاط محروم فارس لبیک گفت.


نظرات بینندگان