کد خبر: ۸۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
بسته حوادث:

سیگاری که حادثه ساز شد

بی احتیاطی کارگران و انداختن ته سیگار روشن ، باعث آتش سوزی و خسارت در یک انبار کاشی شد.
شیرازه، روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و حوادث شیراز را منتشر می‌کند.

آتش سوزی در محوطه یک بیمارستان در شیراز
به دنبال انباشته کردن نیم تن زباله در محوطه یکی از بیمارستان های شیراز،تیم های اطفایی از ایستگاه دو آتش نشانی روانه محل حادثه شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ساعت 20:57 دقیقه شب گذشته، گزارش آتش سوزی در یک بیمارستان ، آتش نشانان از ایستگاه دو  را به محل حادثه کشاند.

مسلم گرامی کمک فرمانده این عملیات در این باره گفت : حریق در محوطه بیمارستان و به دلیل انباشته شدن حدود نیم تن زباله بیمارستانی در پشت یک ساختمان پنج طبقه اتفاق افتاده بود که به دلیل افتادن شی قابل اشتعال از طبقات بالا به داخل زباله ها، آتش شعله ور و همراه با دود غلیظ بود.

گرامی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از رسیدن به محل  حادثه، سریعاً اقدام به اطفاء حریق با استفاده از چندین رشته آبدهی کرده و همچنین به مسئول بیمارستان هشدارهای ایمنی و تذکرات لازم مبنی بر جابجایی ضایعات و زباله در اسرع وقت داده شد.

نابود شدن 100 اصله درخت انگور به دنبال آتش سوزی یک باغ

به دنبال آتش سوزی یک باغ در دو کوهک، 110 اصله از درختان انگور و چنار در آتش سوختند.

روز گذشته ساعت 12:50 دقیقه پس از اعلام گزارش وقوع آتش سوزی دریک باغ در کوهک، مرکز فرماندهی 125، آتش نشانان از ایستگاه هشت را روانه محل حادثه کرد.

تیم اطفایی پس از حضور در محل حادثه بدون درنگ، عملیات اطفای این آتش سوزی که به دلیل آتش گرفتن ضایعات شاخ و برگ خشکیده درختان اتفاق افتاده بود را بوسیله چندین رشته آبدهی و آتش کوب آغاز کرده و پس از یک ساعت تلاش بی وقفه، آتش را مهار کردند.

قابل ذکر است در این آتش سوزی، 100 اصله درخت انگور و 10 اصله از درختان چنار در آتش سوخت.

ته سیگار روشن حادثه ساز شد
بی احتیاطی کارگران و انداختن ته سیگار روشن ، باعث آتش سوزی و خسارت در یک انبار کاشی شد.
درساعت 14:13 دقیقه روز گذشته، گزارش وقوع حریق در یک انبار در اطراف یکی از روستاهای شیراز، آتش نشانان از ایستگاه سه را با دو دستگاه خودرو اطفایی به محل حادثه کشاند.

علی قاسمی فرمانده ایستگاه سه در شرح این عملیات گفت: حدود 30 پالت بسته بندی شده کاشی در یک انبار به دلیل بی احتیاطی و انداختن ته سیگار روشن توسط کارگران آتش گرفته بود که با توجه به گستردگی حریق و عدم کنترل آن توسط حاضرین در محل، ازآتش نشانان کمک خواسته بودند.

گفتنی است کل این عملیات اطفایی 1:16 دقیقه به طول انجامید.

مارجعفری و عروس در دام آتش نشانان ایستگاه شش
تیم امداد حیات وحش آتش نشانی شیراز از ایستگاه شش دو مار که در منازل مسکونی پنهان شده و باعث وحشت ساکنین شده بودند را به دام انداختند.

در ساعت 13:3 دقیقه روز گذشته پس از اعلام مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه شش آتش نشانی شیراز و اعلام مشاهده یک مار در منزل مسکونی در بولوار باهنرشمالی، تیم امداد حیات وحش سریعاً به محل حادثه اعزام شد.

امدادگران پس از حضور و جستجوی محل، سرانجام یک مارجعفری 50 سانتی متری که در داخل کنتور برق پنهان شده بود را به دام انداختند.

همچنین در ساعت 19:45 دقیقه نیز، آتش نشانان از همین ایستگاه، مار عروس 70 سانتی متری را در آشپزخانه یک منزل مسکونی در سلطان آباد به دام انداخته و در مناطق غیر مسکونی و خارج از شهر رهاکردند.


نظرات بینندگان