کد خبر: ۸۹۵۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

درگیری مسلحانه پلیس با یک قاچاقچی مواد مخدر در «ششده» فسا/قاچاقچی معروف روستا کشته شد+ عکس

نیروی انتظامی فسا منزل یک قاچاقی سلاح و مواد مخدر در روستای امیر حاجیلو ششده فسا را محاصره کرد.
درگیری مسلحانه پلیس با یک قاچاقی مواد مخدر در «ششده» فسابه گزارش شیرازه، صبح امروز، نیروی انتظامی شهرستان فسا منزل یک قاچاقچی سلاح و مواد مخدر در روستای امیر حاجیلو ششده فسا را محاصره کرد.

در این عملیات که از ساعت 5 صبح آغاز شده بعد از تیراندازی بین طرفین چندین نفر زخمی شده اند.

گفتنی است شورای تامین شهرستان فسا و مقامات نظامی به شرور روستای امیرحاجیلو «ع. ه» یک ساعت مهلت داده اند تا تسلیم شود و علی رغم تضمین امنیتی حاضر به تسلیم نشده و قصد مقابله مسلحانه دارد که مامورین تا کنون خویشتن داری کرده اند.

باشگاه خبرنگاران نیز در این باره نوشت:همسر و کودک 2 ساله و یکی از برادران این قاچاقچی نیز همراه او در محل درگیری حضور دارند. همچنین بامداد امروز هم 5نفر از برادران این قاچاقچی  دستگیر شده اند.
درگیری مسلحانه پلیس با یک قاچاقی مواد مخدر در «ششده» فسا/قاچاقچی معروف روستا کشته شد+ عکس

قاچاقچی معروف روستا امیر حاجیلو ششده فسا کشته شد


به گزارش شیرازه بعد از پایان مهلت یک ساعت مجددا درگیری بین پلیس و «ع.ه» آغاز می شود که وی در این درگیری کشته می شود.
گفتنی است با اقدام مسوولین امنیتی همسر متهم که شرور از وی به عنوان سپر انسانی استفاده میکرد قبل از شروع درگیری از محل بیرون آورده شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
0
آخه چرا قضاوت الکي ميکنيد،من طرفدارهيچ کدام نيستم ولي خداييش علي هاديپور معروف به علي سرمست درسته که موادمخدرواسلحه خريد وفروش ميکرد ولي نه آدم فروش بود ونه نامرد،تازه به آدمهاي فقير هم کمک ميکرد وبه فقيران لباس وپوشاک ميخريد ومردم راهم به کربلا ميفرستاد،آدم خوبي بود.وقتي که کسي ميميرد دشمنانش که حسادت ميکنند هزار دروغ ميگويند،علي ازديوار کي بالارفته؟ويا خدايي به ناموس کي بي احترامي کرده؟درکشورما ازنظر دولت کسي که معامله مواد بکنه قاچاقچي ميگويند،پس برود دزدي.حالا بنشينيدودرياره خدابيامرز هي دروغ بنويسيد،اينکار نکنيد خداراخوش نمياد.يادمه وقتي کشته شده بود اخبار گفت شرور نواميس،آخه بي وجدان کي به نواميس کسي توهين کرده بود؟آدم زرنگي بود ومعامله ميکرد،هرچه ديگر گفتند دروغ بود،اگر يک روز خودمان هم بميريم هرکس يه چيزي ميگه،پس ازخدابترسيد وپشت سرعلي دروغ ننويسيد،وسلام.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
0
بد بخت حتی بچشو هم ندید