کد خبر: ۸۹۶۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي استان فارس تشریح کرد:

جزئیات عملیات امروز پلیس در برخورد با شرور مسلح شهرستان فسا/کشف چند قبضه اسلح+ عکس

سردار گودرزی گفت:مأموران از اين افراد خواستند که خود را تسليم کنند اما آنها بدون توجه به اخطار پليس، اقدام به تير اندازي به سوي مأموران كردند.

به گزارش شیرازه، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامي استان فارس در مورد جزئیات عملیات امروز پلیس در بخش «ششده و قره بلاغ» فسا اظهار داشت: در پي تحركات و ناامني هاي ايجاد شده توسط دو شرور مسلح در شهرستان فسا و بخش "ششده و قره بلاغ" اين شهرستان، شناسايي و دستگيري اين افراد در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: در همين راستا مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و شناسايي محل حضور اين افراد در يكي از روستاهاي اين بخش، به محل مورد نظر اعزام و آنجا را محاصره کردند.
فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: مأموران از اين افراد خواستند که خود را تسليم کنند اما آنها بدون توجه به اخطار پليس، اقدام به تير اندازي به سوي مأموران كردند.

گودرزی بیان داشت: سرکرده این باند تاکنون 9 بار سابقه محکومیت برای حمل سلاح جنگی، آدم ربایی، تخریب منازل، تجاوز به نوامیس ، سرقت خودرو، قتل عمد، ضرب و جرح، قاچاق مواد مخدر و .. داشته که در مقابل ماموران نیروی انتظامی مقاومت کرده و دو نفر از اعضای بستگان او به یاری وی می‌آیند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در ابتدای صبح یک نفر از ماموران نیروی انتظامی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و با آغاز درگیری دو نفر از بستگان و اعضای حامی این فرد به هلاکت می‌رسند و چند نفر دیگر از اشرار مسلح دستگیر می‌شوند اما دستگیری فرد اصلی به سبب باردار بودن همسر وی 11 ساعت به تأخیر می‌افتد.

گودرزی تصریح کرد: مردم محل و شورای منطقه سعی فراوان می‌کنند که این خانم را از منزل محاصره شده بیرون بیاورند که در نهایت بعد از ظهر این امر محقق می‌شود و با توجه به قانون حمل سلاح و احتمال آسیب به مردم نیروها وارد منزل شده و مقاومت فرد آخر نیز درهم شکسته می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت:در بازرسي از مخفيگاه اين افراد مقادير زيادي سلاح شامل دو قبضه كلاش، يك قبضه سيمينوف، دو قبضه كلت، سه قبضه اسلحه سوزني، يك قبضه قناسه و مقدار زيادي مهمات ديگر كشف شد.

جزئیات عملیات امروز پلیس در برخورد با شرور مسلح شهرستان فسا/کشف چند قبضه اسلح+ عکس

جزئیات عملیات امروز پلیس در برخورد با شرور مسلح شهرستان فسا/کشف چند قبضه اسلح+ عکس

گودرزی خاطر نشان كرد: اين افراد در سوابق خود اقداماتي نظير شرارت، عربده كشي، ايجاد ناامني و درگيري در شهرستان را داشتند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسن
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
0
درود بر نيروي انتظامي .خدا يارتان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
0
با سلام
ما مردم فسا کمال تشکر و تقدیر رو از نیروی انتظامی داریم.
این اقدام شما امنیت رو به این شهرستان بازگرداند