کد خبر: ۸۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

جدیدترین دستگاه لاغری شگفت انگیز بدون جراحی

شرکت محصولات رژیمی "اسپایر" به تازگی محصولی را تولید کرده که محتویات معده را پس از خوردن غذا از بدن خارج می‌کند.
به گزارش شیرازه، دستگاه مکش غذا به افراد دارای اضافه وزن پیشنهاد می‌شود و مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا قرار گرفته است.

این دستگاه که "اسپایر اسیست" (AspireAssist) نام گرفته است، به افرادی پیشنهاد می‌شود که اولاً بالای 22سال سن داشته باشند و ثانیاً تمام راه‌‌حل‌های کاهش وزن را (به غیر از جراحی) امتحان کرده اما نتیجه‌ای نگرفته باشند.

جدیدترین دستگاه لاغری شگفت انگیز بدون جراحی

اسپایر اسیست شامل پمپ مکش و لوله‌ای است که طی عمل جراحی به معده بیمار متصل می‌شود. دریچه‌ای دایره‌ای شکل بر روی شکم فرد قرار گرفته و محتویات معده را از لوله به دستگاه هدایت می‌کند.

طریقه استفاده از دستگاه مکش معده به این صورت است که تقریباً 20 تا 30 دقیقه بعد از خوردن هر وعده غذایی، دریچه آن را باز می‌کنند و در عرض 10 دقیقه حدود 30 درصد کالری‌های مصرفی از معده تخلیه می‌شود.

گرچه این دستگاه مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته است، سازمان غذا و دارو آمریکا در خصوص آثار جانبی احتمالی آن همانند مشکلات گوارشی، حالت تهوع، استفراغ، اسهال و یبوست به افراد هشدار می‌دهد.

سازمان غذا و دارو همچنین به خطرات جانبی جایگذاری لوله در بدن و برداشتن آن اشاره کرد، که شامل علائمی مثل گلو درد، سینه‌پهلو، التهاب و خونریزی (به ویژه در اطراف دریچه متصل به شکم) است.

منبع: cnbc

نظرات بینندگان