کد خبر: ۸۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) مرودشت :

شهرستان مرودشت از لحاظ اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) مرودشت گفت: کسانی که از بیرون به مرودشت نگاه می کنند مرودشت را یک شهرستان ثروتمند می دانند اما شهرستان مرودشت از لحاظ اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از  مرودشت نا، جشن رمضان تحت عنوان "جشنواره خیرین مسکن ساز، ازدواج، جهیزیه و زکات" در سالن اجتماعات حضرت ولیعصر(عج) مجموعه فرهنگیان مرودشت برگزار گردید.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) مرودشت در این جشنواره بیان داشت: کسانی که از بیرون به مرودشت نگاه می کنند مرودشت را یک شهرستان ثروتمند می دانند اما شهرستان مرودشت از لحاظ اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد.

سیدعلی حسینی افزود: در مرودشت 8 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 5 هزار نفر زنان بی سرپرست هستند.

حسینی در خصوص مشارکت های مردمی بیان داشت: مردم شهرستان مرودشت در سال گذشته حدود یک میلیارد و صد ملیون تومان صدقه پرداخت کردند و بالغ بر یک ملیارد تومان زکات جمع آوری شد که در زمینه های مسکن، خرید جهیزیه و ... برای مددجویان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته خیرین بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای ایتام پرداخت کردند و این؛ نوع دوستی مردم مرودشت را نشان می دهد و در حال حاضر 2500 خیر در سطح شهرستان و استان، بیش از 1450 یتیم را حمایت می کنند.

وی بیان داشت: کمیته امداد شهرستان مرودشت در بحث اطعام ایتام در ماه رمضان جزء شهرستان های برتر می باشد و در حوزه درمان 5هزار نفر از مددجویان را بیمه کرده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) مرودشت کمک هزینه تحصیلی 1400 دانش آموز و 300 دانشجو را تامین کرده و در سال گذشته 500 میلیون تومان در زمینه خدمات فرهنگی و 650 میلیون تومان در زمینه ازدواج مددجویان هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات تحسین برانگیز کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال مستمر و پایدار برای مددجویان است و کمیته امداد مرودشت در این راستا سال گذشته به حدود 500 نفر از مددجویان و نیازمندانی که تحت پوشش نیستند 7 میلیارد تومان وام خوداشتغالی پرداخت کرد. بسیاری از کسانی که در گذشته تحت پوشش کمیته امداد بودند امروز مستقل هستند و امروز به عنوان کارآفرین های مطرح شهرستان هستند.

حجت الاسلام سیدعلی اکبر جعفری رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در این آیین بیان داشت: ماه رمضان ماه پر خیر و برکت است و درهای رحمت خداوند به روی بندگان باز است و هر کس باید با تلاش و به سرعت حرکت کند تا بتواند نعمت های بیشتری را به دست آورد.

وی  افزود: خداوند بر پرداخت زکات مکرر تاکید کرده است و زکات باعث کاهش فقر در جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت در این مراسم بیان داشت: مقام انسانیت مقام بسیار بالایی است که فرشتگان و سایر موجودات از درک آن غافل هستند.

وی  خاطر نشان کرد: انسان ویژگی ها و امتیازهایی دارد که این ویژگی ها می توند انسان را دست خدا کند.

احمدی تصریح کرد: کسی که در سایه زکات و انفاق زندگی کند هرگز رنگ هلاکت را نخواهد دید و همه انسان ها باید تلاش کنند در مسیر خلیفه اللهی و انسان کامل شدن گام بردارند.

جشن رمضان در مرودشت
جشن رمضان در مرودشت
جشن رمضان در مرودشت
جشن رمضان در مرودشت
جشنواره خیرین مسکن ساز مرودشت
جشنواره خیرین مسکن ساز مرودشت
جشنواره خیرین مسکن ساز مرودشت
جشن رمضان کمیته امداد امام خمینی مرودشت
جشن رمضان کمیته امداد امام خمینی مرودشت
جشن رمضان کمیته امداد مرودشت
جشن رمضان کمیته امداد مرودشت
رستمی بخشدار کر
نادر امیدوار رییس شورای اسلامی شهر مرودشت, سعیدی رییس اداره کار مرودشت, جشن رمضان مرودشت
جشن رمضان مرودشت
آیت الله موسوی نژاد رییس حوزه علمیه مرودشت, حجت الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت
حجت السلام جعفری رییس اداره زکات استان فارس در مرودشت
حجت الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت
جشن رمضان کمیته امداد مرودشت
تقدیر از مددجویان مرودشت
نماز جماعت مرودشت
تقدیر از مددجویان مرودشت
علی کرم مختاری شورای شهر مرودشت
خانم کشاورز کارآفرین مرودشت
خیرین مسکن ساز مرودشت
جشنواره خیرین جهیزیه مرودشت
جشنواره خیرین جهیزیه مرودشت


نظرات بینندگان