کد خبر: ۸۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

شهروند نی ریزی برنده مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری شد

«آمنه داوطلب» شهروند نی ریزی برنده مسابقات پرسش مهر 16 ریاست جمهوری دربخش نمایشنامه شد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نبض نی ریز «آمنه داوطلب» شهروند نی ریزی برنده مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری دربخش نمایشنامه شد.

برنده جایزه مسابقات مهر ریاست جمهوری در گفتگوی اختصاصی با نبض نی ریزگفت: مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری دربخش نمایشنامه نویسی 80 اثر از سراسر کشور به دبیر خانه این مسابقات جهت کارشناسی راه یافته که بنده موفق به کسب مقام اول کشوری شدم.

داوطلب افزود: در حال حاضر به عنوان آموزگار کودکان استثنایی مشغول به فعالیت می باشم وهمچنین در زمینه های کارگردانی تئاتر، رهبری گروه سرود ، طراحی و نمایشنامه نویسی فعالیت دارم که حضورم درتئاتر پررنگ تر می باشد لذا کارگردانی تئاتر را با دانش آموزان ناشنوا شروع کردم و با اجرای نمایش های صبرجمیل، پسرک حلوا فروش وآدم وحوا موفق به کسب مقام های کشوری با بازی فوق العاده ناشنوایان و کارگردانی خودم شدیم.

وی خاطر نشان کرد: کار نویسندگی وکارگردانی تئاتر را ازسال 1390آغاز کردم وتاکنون نمایشنامه لیلا، غباری برآییند، سیاه وسفید وآن سوی پرچین می باشد که نمایشنامه غباری برآیید ازطرف موسسه فرهنگی منادی ترتیب به چاپ رسید ونمایشنامه آن سوی پرچین امسال درمسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری صاحب مقام کشوری گردید،  همچنین نمایشنامه پنجره ای روبه تارم ازدیگر آثار اینجانب دردست تالیف می باشد.

داوطلب در پایان تصریح کرد : از زحمات تمام کسانی که مرا درانجام فعالیت های پرورشی ام یاری رساندند بویژه خانواده ام که  مشوق اصلی من بوده وخواهد بود وهمچنین از برادر ارجمندم روح الله مالمیر کارشناس مسئول هنر های وزارت آموزش پرورش که باراهنمایی های ارزنده خویش راهی دیگر به سوی نویسندگی به روی بنده باز کردند خالصانه قدر دانی وتشکر می نمایم.

پرسش مهر طرحی است که بنابر سنت هرسال کشورمان از 16 سال پیش، رییس جمهوری وقت سوالاتی از دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در روز اول مهر می پرسد و بهترین پاسخ ها از سوی دانش آموزان مورد تقدیر قرار می گیرد.پرسش مهر براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، توسط عالی ترین مقام اجرایی کشور برای دانش آموزان و معلمان سراسر کشور اجرا می شود که در آن رییس جمهوری وقت متناسب با مطالعات و پژوهش های دفتر ریاست جمهوری یکی از مهم ترین مسایل کشور و یا تعلیم و تربیت را به عنوان پرسش مهر مطرح می کند.

نظرات بینندگان