کد خبر: ۸۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز/ حرکت دسته‌ های عزاداری در سالروز شهادت امیرالمومنین(ع)

رئیس حوزه هنری استان فارس گفت: اجرای جشنواره «اثر برتر جشنواره هولوکاست» در شیراز از برنامه‌های روز قدس در شیراز است.

به گزارش شیرازه، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست ستاد بزرگداشت هفتم تیرماه، 21 رمضان و روز جهانی قدس به انتشار ویژه‌نامه افشای جنایات آمریکا اشاره و بیان کرد: جنایات آمریکا در کشورهای مسلمان ایران، افغانستان، سوریه و لبنان و همچنین سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج‌ فارس، تشکیل گروهک‌های تکفیری و سلفی داعش، القاعده و طالباناز موضوعات این ویژه‌نامه است.

حجت‌الاسلام محمد رضایی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس در استان فارس گفت: راهپیمایی در شیراز از ساعت 10:30 صبح در مسیر چهارراه 15 خرداد، خیابان لطفعلی‌خان زند، چهارراه پیروزی، بلوار شهید دستغیب و حرم شاهچراغ(ع) خواهد بود.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز نیز در مورد راهپیمایی روز قدس بیان کرد: برای باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی از حالت تبلیغات فضای شهری خارج شویم و اقدامات سمعی و تصویری در راستای تبیین این روز داشته باشیم.

احمد همتی گفت: برنامه‌های فرهنگی در راستای بزرگداشت شهید آیت‌الله بهشتی و هفته قوه قضائیه توسط شهرداری اجرا می‌شود.

مظفر مختاری، رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان فارس نیز نصب هفت کامیون پرچم‌های سیاه در سطح شهر و حرکت دسته‌های عزاداری از شاهزاده قاسم و میدان شهدا به سمت حرم شاهچراغ(ع) را از برنامه‌های ویژه سالروز شهادت امام علی(ع) دانست.

وحید سروستانی، معاون رئیس‌کل دادگستری استان فارس نیز بیان داشت: افتتاح دادگستری قیروکارزین و پزشکی قانونی فسا،غبارروبی قبور شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از زندان‌ها و حضور معاونان رئیس‌ کل دادگستری در مصلای نماز جمعه از جمله برنامه‌های دادگستری استان فارس در هفته قوه قضائیه است.

محمد کرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری استان فارس نیز گفت: اجرای جشنواره «اثر برتر جشنواره هولوکاست» در شیراز از برنامه‌های روز قدس در شیراز است.

نظرات بینندگان