کد خبر: ۸۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

آتش جان سالمند شیرازی را گرفت+ عکس

به دنبال آتش سوزی در منزل مسکونی در خیابان مشیر فاطمی مرد 60 ساله جان خود را ازدست داد.

به گزارش شیرازه، در ساعت 5:44 صبح روز گذشته، گزارش وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی و احتمال وجود فرد یا افرادی در منزل، آتش نشانان از ایستگاه 11 را به محل حادثه در خیابان مشیر فاطمی کشاند.

حمید جمشیدی فرمانده ایستگاه 11 در شرح این حادثه گفت : در یک ساختمان دو طبقه دو مرد سالمند در هر طبقه سکونت داشته که در روز قبل از این حادثه در طبقه دوم آتش سوزی رخ داده و توسط افراد حاضر در محل آتش خاموش می شود و به 125 هیچ گزارشی اعلام نشده بود ولی در ساعت 5:40 دقیقه دوباره آتش شعله ور شده و مرد سالمند که از لحاظ جسمانی دچار ضعف بوده ، متاسفانه نتوانسته خود را به موقع از محل حادثه نجات دهد و تلاش برای فرار بی نتیجه مانده بود و برادر وی که در طبقه پایین سکونت داشته و مرد سالمندی است نیز به موقع متوجه آتش سوزی نشده تا اینکه تماس های مکرر شهروندان به سامانه 125 آغاز می شود.

جمشیدی در ادامه گفت: با اعلام این حادثه، بدون درنگ به محل حادثه رفته و به سرعت با شکستن درب وارد منزل در طبقه دوم شده، ولی متاسفانه با جسد فرد سالمند مواجه شدیم که در اثر دود غلیظ و سوختگی شدید جان خود را از دست داده بود و عملیات اطفای منزل نیز بوسیله چندین رشته آبدهی انجام شد.

جمشیدی در خصوص علت حادثه گفت: علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است ولی احتمال دارد علت آتش سوزی یا اطفا ناقص آتش سوزی در روز قبل بوده یا آتش ته سیگار روشن که علت عمده آتش سوزی های منزل و ضایعات است باشد.

آتش سوزی در کارگاه چوب بری در بولوار ولایت، حریق پالت های اطراف چرخ دنده های بزرگ در یک شرکت در شهرک صنعتی و آتش سوزی در حاشیه روز دخانه خشک بولوار چمران نیز از دیگر حوادث حریق قابل ذکر در روز گذشته بود که توسط آتش نشانان ایستگاه های 13، سه و دو مهار شد.

همچنین امدادرسانی در حادثه تصادف و برخورد خودرو پراید با یک درخت در میدان آبیاری نیز توسط آتش نشانان ایستگاه دو انجام شد.

آتش جان سالمند شیرازی را گرفت

آتش جان سالمند شیرازی را گرفت

آتش جان سالمند شیرازی را گرفت
نظرات بینندگان