کد خبر: ۸۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
مدیر کل سازمان بازرسی فارس:

چهار کارمند دولت در فارس بین 10 تا 20 میلیون حقوق می گیرند

اکرمی اعلام کرد: چهار نفر از کارکنان دولت در این استان که فیشهای حقوقی بالای 10میلیون تومانی دریافت میکردند، شناسایی شدند.
به گزارش شیرازه، خبرجنوب نوشت: کاظم اکرمی بازرس کل استان فارس گفت: بازرسان اداره کل بازرسی استان فارس از چند روز قبل برای بررسی فیشهای حقوقی میلیونی کارکنان دولت فعالیت خود را آغاز کردند که بر اساس این بررسی ها چهار نفر از کارکنان دولت که حقوق بالای 10 تا 20 میلیون داشتند در استان فارس شناسایی شدند.

بازرس کل استان فارس بیان کرد: این اداره کل حقوق تمامی مدیران و کارکنان دولت در استان فارس را بررسی و نسبت به روند قانونی افرادی که حقوق های نامتعارف گرفته اند اقدام می کند.

وی افزود: در برخی ادارات افراد اقدام به پرداخت اضافه کار، پاداش یا حقوق نامتعارف می کنند که این موضوع باید بررسی شود.

اکرمی اظهار داشت: این حقوق های نامتعارف بیشتر مربوط به اداراتی است که دریافتی آنها به صورت متمرکز از تهران پرداخت نمی شود.

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور برخی از مدیران و کارکنان دولت در چندين کميسیون بیان کرد: متاسفانه در استان فارس برخی از مدیران یا کارکنان دولت در چندين کميسیون فعال هستند و بابت هریک از این کميسیون ها حقوق می گیرند که این کار غیرقانونی است. حتی بعضی مواقع این دریافتیها مشمول کمیسیون هایی می شود که با هم تداخل دارند اما سوال اینجاست که یک مدیر چگونه می تواند مثل یک روح در حال پرواز همزمان در چند کمسیون حضور پیدا کند؟

وی ادامه داد: بررسی وضعیت حضور مدیران در چندین کميسیون نیز توسط اداره كل بازرسي بررسی و تخلفات به دستگاه ذی ربط اعلام می شود.
نظرات بینندگان