کد خبر: ۸۹۹۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
سواستفاده از اموال دولتی:

تخلفات آقای فرماندار باخودروی دولتی+ سند

فرماندار یکی از شهرهای فارس پا را فراتر از استفاده شخصی از اموال بیت المال گذاشته و با خودروی پلاک شخصی فرمانداری عازم سفر با خانواده شده است!
به گزارش شیرازه، در شبی از شبهای زمستان، فرزندِ علیرضا به شدت بیمار بود، تب داشت و تشنّج می‌کرد، از علیرضا خواستم که فرزندش را به دکتر برساند. موتور سپاه را در اختیار داشت و به‌راحتی می‌توانست فرزندش را با آن به مطب پزشک برساند. هر چه اصرار کردیم فایده‌ای نداشت و می‌گفت: اگر فرزندم بمیرد، از موتور سپاه که بیت المال است برای انجام کارهای شخصی استفاده نخواهم کرد (خاطره‌ای از سردار شهید علی‌رضا تقدسی کارگر)
شاید در دنیای امروزی شنیدن داستان این بخش از زندگی شهدا و بزرگان شبیه داستان های افسانه ای باشد چرا که استفاده شخصی از اموال بیت المال به امری عادی در ادارات دولتی تبدیل شده است. در برخی ادارات خودروی پلاک دولتی و بعضا پلاک شخصی دولت تبدیل به سرویس فرزند روسا شده است.
به گزارش خبرنگار شیرازه، فرماندار یکی از شهرهای استان فارس پا را فراتر از استفاده شخصی از اموال بیت المال در شهرستان گذاشته و با خودروی پلاک شخصی فرمانداری عازم سفر با خانواده شده است!
سند زیر نشان می دهد خودروی این فرمانداری در همان تاریخ در خیابان امام (ره) خلخال استان اردبیل یعنی در 1500 کیلومتری شهر مبدا به دلیل سد معبر جریمه شده است. در این قبض جریمه برای مدت 10 ماه، 16 مورد تخلف دیگر از جمله سه بار جریمه در یکروز به دلیل سرعت غیر مجاز و عدم توجه به فرمان پلیس و ایست در شهرستان خنج به مبلغ 11 میلیون و یکصد هزار ریال به ثبت رسیده است.
 سواستفاده به خودروهای دولتی هم رسید+ سند
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵
0
سلام .باید این قبوض جریمه به فیش های حقوقیشون پیوست بشه.
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵
0
متاسفانه ما مردم... حقمون هست که این افراد بر ما حاکم باشند
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵
0
این قطره ای از تخلفات این فرد است ...
ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵
0
این که شماره پلاکش رو به حروف نوشته
دمتون گرم عکس رو برداشتم فردا آمارش رو می گیرم به همه میگم دسته گل کدوم فرماندار حلال خور! بوده