کد خبر: ۸۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

واژگونی مرگ بار دو اتوبوس حامل سربازان در جاده‌های فارس/19 سرباز کشته شدند+ عکس و فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: یک دستگاه اتوبوس در گردنه «لای رز» نی ریز به دره سقوط کرد که بر اثر این حادثه 19 سرنشین کشته و 29 نفر مجروح شدند.
به گزارش شیرازه، واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان پادگان «صفر پنج» کرمان ۸۰ مجروح و ۱۹ کشته بر جا گذاشت.
این دو حادثه بامداد امروز در کیلومتر۱۵ جاده نی ریز -کرمان و کیلومتر۶۵جاده سروستان -شیراز رخ داد.
فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: یک دستگاه اتوبوس که از کرمان به سمت شیراز در حرکت بود ساعت یک بامداد امروز در گردنه «لای رز» نی ریز به دره سقوط کرد که بر اثر این حادثه 19 سرنشین کشته و 29 نفر مجروح شدند.
سرهنگ عزیز برزگر افزود: انحراف از جاده و ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس ، علت این حادثه خونین است.
تصادف مرگ بار دو اتوبوس حامل سربازان در جاده های فارس/19 سرباز کشته شدند+ عکس
در حادثه دوم کمتر از یک ساعت بعد در کیلومتر ۶۵ محور سروستان – شیراز  بار دیگر واژگونی اتوبوس حادثه ساز شد و 50 تن را راهی بیمارستان کرد.
تصادف مرگ بار دو اتوبوس حامل سربازان در جاده های فارس/19 سرباز کشته شدند+ عکس

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در حادثه اول که در ساعت 1:20 بامداد به مرکز پیام اورژانس نی ریز گزارش شد یازده دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد  و  30 مصدوم این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شدند.

همتی افزود: حادثه دوم ساعت 2:18 دقیقه به مرکز پیام اورژانس 115 شیراز گزارش شد که 15 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند و بلافاصله توسط سوپروایزر مرکز پیام به بیمارستان های نمازی و شهید رجایی شیراز آماده باش داده شد که مصدومین این حادثه را پس از اقدامات درمانی به بیمارستان های نمازی و شهید رجایی شیراز منتقل کردند.



نظرات بینندگان