کد خبر: ۸۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

اسامی جانباختگان واژگونی اتوبوس گردنه لای رز نی ریز اعلام شد

طبق آمار به دست آمده علاوه بر سرنشینان اتوبوس، تعداد4 نفر طبعه پاکستانی در صندوق عقب بودند که دونفر از آنها فوت کردند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نبض نی ریز رئیس بیمارستان شهدای شهرستان نی ریز  در گفتگو با پایگاه خبری نبض نی ریز  درمورد واژگونی اتوبوس در مسیر سروستان بیان داشتند : 20نفر فوتی که 16 نفر آنها در صحنه تصادف جان باختند و یک نفر آنها در مسیر انتقال به بیمارستان نی ریز و دو نفر دیگر در بیمارستان نی ریز و یک نفر دیگر هم در مسیر انتقال به بیمارستان شهید رجایی شیراز جان باختند.

حیدری پور در ادامه افزود : تعداد 2 دستگاه آمبولانس از استهبان ، 2 دستگاه آمبولانس از داراب ، 1 دستگاه آمبولانس سپاه پاسداران ، هلال احمر شهرستان نی ریز و یک دستگاه آمبولانس از اورژانس روستای ریزاب برای کمک رسانی به این حادثه در ساعات ابتدایی بامداد روز چهارشنبه اعزام شده اند.

 وی در ادامه تصریح کرذ : تعداد 15 نفر اعزامی به بیمارستان شهید رجایی شیراز و 7 نفر دیگر به بیمارستان استهبان داشته اند و همچنین 6 نفر دیگر در بیمارستان نی ریز بستری شده اند.

گفتنی است : که تعداد 49 نفر از سرنشینان اتوبوس سرباز ارتش بوده اند و یک نفر از مجروحین به دلیل کمبود امکانات و اورژانس با ماشین شخصی و رضایت خانواده آن به بیمارستان 576 ارتش انتقال یافت و همچنین چهار طبعه پاکستانی هم در صندوق این اتوبوس بوده اند که دو نفر آنها جان باخته اند.

دادستان شهرستان نی ریز ، جانشین سپاه ناحیه نی ریز ، فرماندار شهرستان نی ریز ، عوامل نیروی انتظامی در بیمارستان شهدای نی ریز جهت عیادت و برسی وضعیت حال مصدومان حضور داشتند.


سازمان پزشکی قانونی اسامی 15 تن از جانباختگان حادثه اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان در گردنه لای رز نی ریز را اعلام کرد.

1-  علی فتحی نژاد
2-  ابراهیم مراد زاده
3-  منصور صفری
4- مهدی کریمی
5- آرمان ایمانی
6- سیدعلی دهقانیان
7- محمدحسین بخشی
8- سیدامین اشرف
9-  ابراهیم شفیعی
10- وحید خانی
11-  سعید امیدواری
12- ماجد حافظی
13-رحیم سجادیان
14-  وحید قاسم‌پور
15- امین انصاری















برچسب ها: واژگونی ، اتوبوس
نظرات بینندگان