کد خبر: ۸۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

بی احتیاطی عامل آتش سوزی مغازه فست فود در شیراز

بی احتیاطی و روشن ماندن فر باعث آتش سوزی دریک مغازه فست فود شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز، در ساعت 3:36 دقیقه بامداد روز گذشته، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی و مشاهده خارج شدن دود غلیظ از داخل یک مغازه فست فود در یکی از محلات شیراز، آتش نشانان از ایستگاه پنج بدود درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی غلامی فرمانده ایستگاه پنج در این باره گفت: به دلیل وسعت حریق با استفاده از سیستم فوم رسانی و ابرسانی در دو خط و 4 رشته از دو جناح یکی داخل مغازه و دیگری ازطریق پشت بام ،آتش سوزی را کامل مهار کردیم.

گفتنی است قبل از رسیدن آتش نشانان، حاضرین در محل بوسیله یک خاموش کننده اقدام به مهار این حریق کرده بودند که باتوجه به گستردگی حریق، در اقدام خود ناموفق ظاهر شده و از آتش نشانان کمک خواسته بودند.

غلامی دراشاره به این حادثه و حوادث مشابه از شهروندان خواست در صورتیکه قصد ترک منزل یا مغازه را دارند حتماً نسبت به قطع برق لوازم الکتریکی و فرگاز و اجاق گاز اطمینان پیدا کرده و در صورت ترک طولانی منزل، حتما فیوز گاز و برق منزل را قطع کنند.

در حوادث دیگر مربوط به آتش سوزی باغات شیراز سه باغ در ابیوردی،دوکوهک و کمربندی جوادیه آتش گرفت که عملیات اطفا در این آتش سوزی ها توسط آتش نشانان ایستگاه های دو، هشت، چهار و 15 انجام شد.

گفتنی است در آتش سوزی باغ و دامنه های کوه در کمربندی جوادیه گستردگی حریق، باعث حضور دو ایستگاه آتش نشانی چهار و 15 در محل حادثه شد که آتش سوزی در یک هکتار از باغ و دامنه های کوه اتفاق افتاده بود.

از دیگر عملیات های قابل ذکر، اطفا آتش سوزی 50 حلقه لاستیک و انبار ضایعاتی در شهرک صنعتی بود که توسط آتش نشانان ایستگاه های سه و 18 انجام شد.

نظرات بینندگان