کد خبر: ۹۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
چهارمین سانحه آتش سوزی در بخش ششده و قره بلاغ؛

آتش سوزی گسترده یک انبار علوفه در شهر ششده فسا+ عکس

مدت سه ماه گذشته سه آتش سوزی در بخش ششده و قره بلاغ رخ داد که 20 هکتار از اراضی گندم دچار حریق شد و در آتش سوخت.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از فسایی، روز گذشته در یک سانحه آتش سوزی که در انبار علوفه یک گاوداری 350 راسی در شهر ششده رخ داد بیش از 240 تن علوفه دامی در آتش سوخت.

نوح پیشه مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری فسا با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مبنی بر وقوع یک آتش سوزی در شهر ششده یک اکیپ شامل دو ستگاه خودرو آتش نشانی و امدادی به محل عازم شدند و توانستند پس از 14 ساعت عملیات آتش را مهار نمایند تا آتش به نقاط دیگر گاوداری سرایت نکند ،ولی هنوز آتش سوزی به علت تراکم علوفه ها که در انبار قرار دارد هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد در این آتش سوزی یک انبار با تاسیسات داخلی به صورت صدر در صد در آتش سوخت.

شاهرخ سامانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا هم در خصوص خسارات وارد شده به این گاوداری گفت: این آتش سوزی بیش از 100 میلیون تومان خسارات بر جای گذاشته است.

در این آتش سوزی که از عصر روز گذشته رخ داد بیش از 240 تن علوفه دامی در یک انبار در حدود 360 متر مربعی دچار حریق شد در آتش سوخت.

باقری مسئول گاوداری می گفت: بعد از این که متوحه آتش در اتبار شدم با تماس تلفنی با خودرو آتش نشانی شهرداری ششده به محل اعزام شدند که متاسفانه در همان چند دقیقه اول به دلیل کوچک بودن مخزن آب نتوانستند آتش را مهار کنند و به ناچار از فسا کمک خواسته شده که متاسفانه به دلیل بعد مسافت از ششده تا فسا آتش تمامی قسمتهای این انبار را فرا گرفت و تمامی علوفه و تاسیسات این انبار در آتش سوخت.

شایان ذکر است در سه ماه گذشته سه آتش سوزی  در بخش ششده و قره بلاغ رخ داد که  20 هکتار از اراضی گندم دچار حریق شد و در آتش سوخت.




برچسب ها: اتش ، ششده ، فسا
نظرات بینندگان