کد خبر: ۹۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
آیت‌الله کلانتری:

سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط رژیم حاکم بحرین حاکی از ضعف این رژیم ظالم است

نماینده فارس در خبرگان رهبری گفت: حاکمان نادان و بی خرد بحرین تصر می کنند بازداشت، ترور، تبعید و سلب تابعیت از شخصیت های مردمی این کشور سبب سلب هویت از مردم اصیل و آزاده بحرین و استمرار حکومت ننگین آنها خواهد شد.
به گزارش شیرازه، آیت الله علی اکبر کلانتری اظهار داشت: سلب تابعیت از عالم والامقام حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم نشانه دیگری از ضعف و درماندگی این رژیم در مقابل حق خواهی و ظلم ستیزی مردم مسلمان و مظلوم این کشور است.

وی با بیان اینکه نظام استبدادی و دیکتاتوری آل خلیفه تحت قیمومیت رژیم وابسته آل سعود است افزود: باید این رژیم را نوکر،نوکر استبداد و صهیونیسم دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حاکمان نادان و بی خرد بحرین تصر می کنند بازداشت، ترور، تبعید و سلب تابعیت از شخصیت های مردمی این کشور سبب سلب هویت از مردم اصیل و آزاده بحرین و استمرار حکومت ننگین آنها خواهد شد.

آیت‌الله کلانتری تصریح کرد: حاکمان سفاک بحرین غافلند از اینکه چنین اقداماتی سبب تسریع در سقوط و نابودی آنان می شود.

نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به مصلحت حاکمان مستبد بحرین است که از سرنوشت طاغوت های زمان همچون صدام، قذافی و حسنی مبارک عبرت گرفته و بیش از این در برابر خواسته مشروع و قانونی اکثریت مردم خود مقاومت نکنند.

رئیس جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس عنوان کرد: بدون شک اقدام آل خلیفه خلیفه مبنی بر سلب تابعیت از رهبر محبوب مسلمانان بحرین با اصول و ارزش های دین مبین اسلام در تضاد با هنجارهای شناخته شده بین المللی مغایرت آشکار دارد و به شدت محکوم می شود.

نظرات بینندگان