کد خبر: ۹۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

تجلیل از مقام آوران مسابقات پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون+ عکس

همایش تقدیر از مدیران و مربیان پرورشی و تربیت بدنی ممتاز و مقام آور در مسابقات حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، همایش تقدیر از مدیران و مربیان پرورشی و تربیت بدنی ممتاز  و مقام آور در مسابقات حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با "کازرون خبر" با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی، اظهار داشت: جایگاه و نقش امور تربیتی در فرهنگ سازی و عملیاتی شدن سبک زندگی اسلامی در کشور بسیار با اهمیت است.

حکمت ورع از مدیران و مربیان پرورشی خواست تا با تعامل و همیاری سایر پرسنل آموزشگاه، مسائل فرهنگی و اعتقادی را به دانش آموزان، آموزش دهند و ادامه داد: کار تربیتی نباید تنها به مربیان پرورشی محدود شود بلکه تمامی پرسنل آموزشگاه باید نقش تربیتی خود را ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: هدف آموزش و پرورش در امور تربیتی، نخبه پروری نیست بلکه یک حرکت اجتماعی است و ما باید برای یکایک دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشیم.

ورع از مدیران و مربیان پرورشی خواست تا زمینه های جذب دانش آموزان در تشکل‌های دانش آموزی مانند بسیج، هلال احمر  را فراهم سازند و دانش آموزان را در امور اجرایی مدرسه (اجرای مراسم آغازین و مناسبت های ملی و مذهبی) بیش از پیش مشارکت دهند.

آموزش و پرورش کازرون طی سه سال اخیر حائز مقام‌های برتر استانی و کشوری قابل توجهی در مسابقات حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی شده است و امسال نیز برای چهارمین سال پیاپی مقام نخست مسابقات ورزشی دانش آموزان استان به آموزش و پرورش کازرون تعلق گرفت.

گفتنی است در این مراسم که با ضیافت افطار همراه بود با اهداء لوح از مدیران و مربیان پرورشی و تربیت بدنی چهل و پنج مدرسه مقام آور آموزش و پرورش کازرون تجلیل شد.

برچسب ها: تجلیل ، اموزش پرورش
نظرات بینندگان