کد خبر: ۹۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

پیام تسلیت مسئولان شهرستان کازرون در پی درگذشت جمعی از سربازان ارتش+ متن پیام‌

تعدادی از مسئولان و شخصیت‌های کازرون با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت تعدادی از هموطنان و همشهریان کازرونی در سانحه دلخراش رانندگی اتوبوس سربازان ارتش را تسلیت گفتند.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، تعدادی از مسئولان و شخصیت‌های کازرون با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت تعدادی از هموطنان و همشهریان کازرونی در سانحه دلخراش رانندگی اتوبوس سربازان ارتش را تسلیت گفتند.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم                               

حادثه جانگداز تصادف اتوبوس‌های حامل سربازان وطن که برای سربلندی کشور عزیزمان درحال گذراندن خدمت وظیفه بوده اند که منجر به جان باختن جمعی و مصدومیت تعدادی دیگر گردید موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

اینجانب ضمن آرزوی شفای عاجل برای مصدومین و عرض تسلیت این مصیبت جانکاه را به ملت شریف ایران وخانواده‌های درگذشتگان برای آنان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت داریم.

خادم مردم شریف شهرستان کازرون درمجلس شورای اسلامی/ حسین رضازاده»

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه دلخراش سقوط اتوبوس حامل سربازان وطن که موجب فوت ١٩ تن و مجروح شدن شماری دیگر از سربازان میهن اسلامی‌مان شد و غم انگیزتر اینکه، سه تن از این عزیزان از هم شهرستانی‌هاى عزیزمان بودند داغ بزرگی بر روان مردم ایران اسلامى و به خصوص مردم ولایتمدار شهرستان کازرون نهاد.

اینجانب به عنوان خادم مردم شهرستان قدرشناس کازرون از پروردگار منان، برای آن عزیزان سفر کرده آمرزش و برای وابستگان و نزدیکان آنان به خصوص این ٣ خانواده داغدار صبر مسالت می‌نمایم.

امید است، مسئولین امر علت وقوع حادثه را پیگیرى و مشخص نمایند، تا ان‌شاءالله بار دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و غمبارى نباشیم.

دکتر شاهین محمدصادقى عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران»

«بسم ا... الرحمن الرحیم

فبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم المصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

پرواز ابدی سرباز عزیز و مدافع حریم وطن و افتخار بخش جره و بالاده، مرحوم آرمان ایمانی را که شهادت گونه در لباس خدمت به میهن عزیزمان بار سفر بربست و ما و جامعه‌ای را داغدار و اندوهگین نمودند را به محضر خانواده محترم این عزیز و اهالی مهربان و قدر شناس شهرستان کازرون و بخش جره و بالاده تسلیت عرض می‌نمایم و آرامش ابدی و غفران رحمت الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و بقای عمر برای بازماندگان را از خداوند منان خواهان و خواستارم.

سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده»

«بسم ا...الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده های محترم شفیعی و انصاری

خبرجانسوز درگذشت مظلومانه عزیزانتان درحادثه دلخراش واژگونی اتوبوس سربازان گمنام قلب ملت ایران را جریحه دار کرد.

دل مردم مومن و روزه‌دار بخش کوهمره نودان شهرستان کازرون از این مصیبت آکنده از اندوه است. این ضایعه اسفناک رابه شما خانواده‌های داغدار تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن سفر کردگان علو درجات و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل مسالت می‌نمایم.

بخشدار کوهمره نودان/ یحیی حقیقی»

«بسمه تعالى

انالله و انا الیه راجعون               

باکمال تاسف و تاثر باخبر شده‌ام که چند نفر از جوانان همشهرى و برادران عزیزم پس ازطى دوره آموزشى رزم مقدماتى در پادگان ٠٥ کرمان و در زمان عزیمت به یگان‌هاى اصلى خدمتى به منظور پاسدارى از مرزوبوم و کیان نظام جمهورى اسلامى ایران بر اثر حادثه و سانحه دلخراش تصادف جان خود را نثار نموده و به دیار حق شتافته‌اند که تقارن پر کشیدن این کبوتران خونین بال و سرداران سرافراز را با ماه مبارک رمضان و شهادت پاسدار حق و عدالت مولاى متقیان حضرت على(ع) را بدوا به محضر حضرت صاحب الزمان(عج) و فرماندهى معظم کل قوا(مد ظله العالى) و مردم شریف شهرستان کازرون و بیت مکرم و بزرگوار هر یک از آن سرداران عزیز تسلیت و تهذیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان براى آن عزیزان سفر کرده علو درجات و براى سایر باز ماندگان بقاء عمر و صبرى جمیل و اجرى جزیل مسئلت مى‌دارم.                                  

ارادتمند همیشگى مردم شریف شهرستان کازرون غلامرضا دهقان ناصرآبادى»

برچسب ها: تسلیت ، پیام
نظرات بینندگان