کد خبر: ۹۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

نونهالان پینگ پنگ باز بواناتی کشوری شدند

مربی تیم پینگ پنگ بانوان بوانات گفت: دختران نونهال و خردسال شهرستان بوانات چون سال قبل در مسابقات استانی خوش درخشیدند و مجوز حضور در بازیهای مرحله کشوری را گرفتند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از حرف رسا، مسابقات پینگ پنگ دختران نونهال و خردسال استان فارس با شرکت 9 شهرستان و مجموع 61 ورزشکار در سالن حجاب شهر شیراز برگزار شد که شهرستان بوانات با 16 ورزشکار بعد از شیراز بیشترین شرکت کننده را داشت.

ملیحه راستی مربی تیم پینگ پنگ بانوان و مسئول هیئت پینگ پنگ بانوان شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: تیم پینگ پنگ نونهالان، نوجوانان و خردسالان دختر شهرستان بوانات در تاریخ 17 خرداد عازم مسابقات استانی پینگ پنگ دختران در شهر شیراز شد.

راستی افزود: در این دوره از مسابقات خانم ها ساجده عابدپور و سمیرا چراغ سحر در رده نونهالان توانستند به مقام های دوم و سوم استان دست یابند و مجوز حضور در بازیهای کشوری که در استان همدان برگزار می شود را کسب کنند.

مربی پینگ پنگ دختران بوانات این توفیقات را به خانواده های ورزشکاران و جامعه ورزشی شهرستان تبریک گفت و اضافه کرد: همچنین در این دوره از مسابقات و در رده خردسالان مطهره ملک مکان از بوانات توانست با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی ایندوره از مسابقات دست یابد و عازم مسابقات کشوری شود.

راستی پشت کار، علاقه و حمایت خانواده ها را مهمترین عوامل موفقیت ورزشکاران برشمرد و برای این ورزشکاران در مسابقات کشوری آرزوی توفیق کرد و گفت: اگر همین روحیه در بین ورزشکاران باشد و تمرین ها را تا مسابقات کشوری منسجم انجام دهند من امیدوارم که از مسابقات کشوری هم با دست پر باز خواهیم گشت.



نظرات بینندگان