کد خبر: ۹۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

گلوله سهم سینه و گلوی یک محیط‌بان دیگر شد/حال محیط‌بان وخیم است

یک محیط‌بان در استان فارس حین درگیری با شکارچیان از ناحیه سینه و گلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و با وضعیت وخیمی به بیمارستان منتقل شد. نجات محیط‌بان مصدوم دشوار اما ممکن اعلام شده است.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، مدیرکل محیط زیست استان فارس ضمن اعلام این حادثه گفت: محیط بانان ما دو شکارچی متخلف را دنبال می‌کردند که محیط‌بان«شجاعی» به متخلفان نزدیک شد. شکارچیان به سمت او شلیک کردند و گلوله به سینه و گلوی او خورد و از روی صخره به پایین پرت شد.

حمزه ولوی افزود: همکاران طی تماسی تلفنی موضوع را به ما اطلاع دادند که تماس نیمه کاره قطع شد اما خوشبختانه از محل دقیق حادثه با خبر شدیم. پس از هماهنگی با دفتر مدیریت شکار و صید در تهران و درخواست بالگرد از مقامات استان، بالگرد اعزام شد و محیط‌بان «شجاعی» به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه با هماهنگی دکتر ایمانیه رئیس علوم پزشکی استان فارس بهترین متخصصان برای نجات محیط‌بان دست به کار شده‌اند درباره آخرین وضعیت وی گفت: زمانی که به ما زنگ زدند و خبر دادند، گفتند که محیط‌بان به سختی نفس می‌کشیده اما اگر زنده به بیمارستان رسیده باشد که با حضور به‌موقع بالگرد امیدواریم اینطور شده باشد، امکان نجات وی زیاد است.

ولوی که از محل حادثه راهی بیمارستان شهید رجایی بود و با نگرانی از وضعیت وخیم محیط‌بان «شجاعی» سخن می‌گفت در پایان اعلام کرد: هر دو شکارچی متخلف با نام‌های حسین جعفری و محمد جعفری خود را به ماموران معرفی کرده و دستگیر شده‌اند و در پاسگاهی در شهر زرقان بازداشت هستند.


نظرات بینندگان