کد خبر: ۹۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۵

بررسی سانحه سقوط اتوبوس سربازان در کمیسیون امنیت ملی مجلس

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلساتی در این کمیسیون برای بررسی ابعاد سانحه سقوط اتوبوس سربازان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، سید محسن علوی اظهار کرد: فاجعه تصادف و درگذشت جمعی از سربازان و مجروح شدن عده‌ای از آنها در استان فارس در طی دو روز گذشته اتفاق افتاده و از همان لحظات نخست نمایندگان استان فارس و همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیگیر و نظاره‌گر عملکرد و کارکرد نهادهای ذینفع و مرتبط بوده و قطعا در آینده نزدیک جلساتی در این زمینه خواهیم داشت.

وی افزود: ابعاد فاجعه درگذشت و مجروح شدن سربازان و از همه مهمتر برآورده کردن مطالبات خانواده این عزیزان در استان فارس باید مورد بررسی قرار گیرد؛ این فاجعه به حدی گسترده بود که هم در سطح ملی و هم مهمترین مقامات رسمی کشور نسبت به آن واکنش نشان دادند؛ با این حال مجلس شورای اسلامی هم به عنوان یکی از اضلاع قوای سه گانه کشور نسبت به این فاجعه واکنش‌هایی خواهد داشت که در این راستا بررسی ابعاد این فاجعه در اولویت کمیسیون امنیت ملی مجلس خواهد بود.

نماینده مردم لامرد در مجلس اضافه کرد: امیدواریم رسانه ملی با پیگیری دقیق و انعکاس تبعات اجتماعی این فاجعه هم در سطح ملی و هم در سطح استانی تلاش کند آلام و دغدغه‌های مردم عزیز استان فارس را تقلیل و برطرف و این مهم را پیگیری ‌کند.

علوی در پایان تاکید کرد: ما منتظریم مراحل اولیه این موضوع سپری شود، قطعا هم بنده و همه همکارانم در کمیسیون امنیت ملی تلاش خواهیم کرد که گزارشهای دقیقی برحسب وظیفه به افکار عمومی تقدیم کنیم.

نظرات بینندگان