کد خبر: ۹۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۵

اعلام ویژه برنامه های لیالی قدر در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

دوازدهمین دوره «مشق شب قدر» شب بیست و یکم رمضان در حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) برگزار می شود .
به گزارش شیرازه، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اعلام این خبر افزود: مراسم معنوی کتابت قرآن کریم و نهج البلاغه، در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شب شهادت مولای متقیان(ع)در مرکز قرآن و عترت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار خواهد شد.

این مراسم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی توسط آستان مقدس شاهچراغ(ع) با همکاری انجمن خوشنویسان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سلامی اظهار داشت: در این مراسم معنوی جمعی از هنرمندان خوشنویس از نقاط مختلف استان فارس، از ساعت 22 به کتابت آیاتی از کلام‌الله مجید و همچنین سخنان گهربار امیر مومنان حضرت علی (ع) می‌پردازند.

وی افزود: علاوه بر این مراسم، ویژه برنامه های متعدد دیگری در لیالی پرفیض قدر در حرم مطهر برگزار می شود؛ این ویژه برنامه ها که از ساعت 22 تا 3 بامداد برگزار خواهند شد، در  شب 19 رمضان شامل سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دارستانی(از قم)، قرائت دعای جوشن کبیر حاج ابوالقاسم ساجدی، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی حاج کاظم محمدی و در ادامه قرائت دعای قرآن به سر توسط تولیت معظم آستان مقدس حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب می باشد.

در شب 21 رمضان، حجت الاسلام والمسلمین ملک مکان به سخنرانی می پردازد و حاج خلیل نگهبان دعای جوشن کبیر را قرائت خواهد کرد. قرائت دعای ابوحمزه ثمالی حاج کاظم محمدی و قرائت دعای قرآن به سر توسط حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب از دیگر برنامه های شب شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سلامی عنوان کرد: ویژه برنامه های شب 23 رمضان نیز شامل سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عرفان(از قم)، قرائت دعای جوشن کبیر سید عباس انجوی، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی حاج کاظم محمدی و قرائت دعای قرآن به سر توسط حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب می باشد.

آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از تمامی ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنا مه ها دعوت به عمل می آورد.
نظرات بینندگان