کد خبر: ۹۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فجر فارس:

هدف اصلی طرح صالحین تربیت انسان های مدافع انقلاب اسلامی است

سردار غیب پرور گفت: در صورت اثربخشی طرح صالحین، جلوه های فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه بهتر و بیشتر به چشم خواهند آمد.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، نشست تخصصی مدیران تعلیم و تربیت نواحی بسیج استان فارس با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس، آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.


سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با آرزوی قبولی عبادات حاضران، گفت: ماه مبارک رمضان بخصوص شب های قدر فرصت بسیار مناسبی برای معنویت افزایی است.

وی با بیان اینکه " میزان اثربخشی یک طرح در جامعه "، شاخص اصلی سنجش کیفیت اجرای طرح است، گفت: بسنده کردن به کمیت و آمار، خُسرانی است که متوجه مسئولان است، باید بر اساس میزان اثربخشی در مورد یک طرح قضاوت کنیم.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه در تنظیم گزارش باید " خروجی طرح " مبنا قرار بگیرد، گفت: اگر درست، دقیق و سازمانی اجرای طرح هایی نظیر صالحین را دنبال کنیم بسیاری از ناهنجاری های سطح جامعه کاهش خواهند یافت. 


وی با بیان اینکه اثربخشی کار ما در صالحین زمانی است که بازتابش را در تربیت نسل جوان ببینیم، گفت: اگر هر حلقه صالحین در محله، بخش، روستا و شهر خود به معنای واقعی اثربخش باشد، آثار مثبت بسیاری را در پِی خواهد داشت.

سردار غیب پرور با یادآوری اینکه تا آن نقطه ای که باید باشیم هنوز فاصله داریم، گفت: هدف اصلی طرح صالحین تربیت انسان های مدافع انقلاب اسلامی است البته اینکه انسان هایی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم کار بسیار مشکلی است.

وی با بیان اینکه اگر در اجرای طرح صالحین خوب تلاش کنیم بسیاری از بی تقوایی های سیاسی را شاهد نخواهیم بود، گفت: با توجه به هجمه های سنگینی که متوجه ساحت انقلاب اسلامی است، توان تربیتی بالایی برای جلوگیری از آلودگی جوانان و جامعه لازم است.

فرمانده قرارگاه امام حسین (علیه السلام) خاطرنشان نمود: در صورت اثربخشی طرح صالحین، جلوه های فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه بهتر و بیشتر به چشم خواهند آمد.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه هم افزایی دینی و انقلابی توانمندی های نیروهای انقلاب در انجام امور یک نکته بسیار مهم است، گفت: توصیه من به شما عزیزان این است که در عرصه بسیج و در ارتباط با بچه های بسیج با دِل خودتان کار کنید اگر در دل بچه های بسیج جای بگیرید راحت تر نتیجه خواهید گرفت، ما در استان فارس در زمینه اثربخشی مثبت طرح ها می توانیم خط شکن باشیم.

نظرات بینندگان