کد خبر: ۹۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ممسنی:

عملکرد دستگاه قضا در انتخابات ممسنی جای تقدیر دارد

فرمانده سپاه ممسنی گفت: عملکرد مناسب دستگاه قضا در صحنه های مختلف نشان از اقتدار، سلامت و استقلال این مجموعه ی بزرگ است.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نورآنلاین، پرسنل سپاه پاسداران شهرستان ممسنی به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان و رئیس دادگستری دیدار کردند. امید نصیبی فرمانده این ناحیه مقاومت بیان داشت: قوه قضائیه احقاق کننده حق مردم است. سلامت و اقتدار دستگاه قضا یکی از دست آوردهای انقلاب است  که مردم در آن به خوب طعم شیرین عدالت را چشیده اند.

وی ادامه داد: دستگاه قضا در صحنه های حساس به خوبی عمل کرده است و در انتخابات ممسنی نیز دادگستری ممسنی عملکرد خوبی داشت و قابل تقدیر است.

 دیدار پرسنل سپاه با رئیس دادگستری ممسنی

حجت الاسلام رسول محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه نیز بیان داشت: این قوه مجموعه بسیار پرکار و دارای وظایف سنگینی است  که با امنیت ملی سروکار دارد.

محمدی ادامه داد: خوشبختانه پشتوانه مردمی نیز همراه این قوه بوده است و رضایت مناسبی وجود دارد. هرچند که روند دادرسی ها به گونه ای است که شاید برخی تامل نداشته باشند و بدان اعتراض کنند اما باید با دید واقعی نگاه کرد و مشاهده کرد که چگونه این مجموعه با کمترین امکانات چه کارهای بزرگی را انجام داده است.

وی افزود: این قوه  در سطح کلان نیز به خوبی اقتدار خود را حفظ کرده و نسبت به مسائل امنیتی، اقتصادی و اختلاس  ها به خوبی واکنش نشان داد و با متخلفان طبق قانون برخورد نمود.

نصرالله ایزدی خواه رئیس دادگستری نیز با تقدیر از حضور پرسنل سپاه بیان داشت: آسایش و آرامش کنونی  کشور را مدیون مجاهدت های نیروهای مسلح بویژه سپاه و بسیج هستیم. حضور این نیروها نعمت بسیار بزرگی است  که امنیت را به ارمغان آورده است. 

وی افزود: سپاه و بسیج به خوبی در اتفاقات  اخیر منطقه  ورود کردند و اقتدار کشور را به جهانیان نشان دادند  در بحث مبارزه با تکفیری ها رشادت رزمندگان فراموش نخواهد شد.

ایزدی خواه در پایان گفت: خوشبختانه دستگاه قضا و دادگستری با دیگر نهادها تعامل خوبی دارد و با حفظ استقلال خود آماده همکاری با تمام ادارات و نهادها است.


پایان گزارش /224224

نظرات بینندگان