کد خبر: ۹۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

ساخت المان سرباز و محیط‌بان در شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در صورتی‌ که دستگاه‌ها و نهادهای متولی پیشنهاد احداث المان سرباز و محیط‌بان را ارائه کنند شورای تحقق آن را پیگیری می‌کند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: ما از فوت این سربازان وطن و شهادت محیط بان مظلوم محیط زیست بسیار متاثر هستیم و امیدواریم دیگر چنین حوادثی در استان فارس تکرار نشود.

وی افزود: نام‌گذاری خیابان به نام محیط‌بان یا محیط‌زیست پیش‌ از این در شورا مطرح‌شده و در دست پیگیری است و برای احداث المان یا سردیس سرباز و محیط‌بان نیز در صورتی‌که محیط‌زیست و ارتش به شورا پیشنهاد لازم را ارائه کنند آن را پیگیری و پس از تصویب به شهرداری محول می‌کنیم.

حقدل در بخشی از سخنان خود با اشاره به پاره‌ای نقایص برنامه ششم در حوزه مدیریت شهری افزود: در بحث برنامه ششم به سبب رویکرد نادرست شورا و شهرداری‌ها به چالش کشیده شدند چنانکه وجوه محلی را نیز مالیات تلقی کرده و عنوان‌شده باید به خزانه واریز و سپس به شهرداری بازگردد که با توجه به مشکلات دولت در مباحث مالی، شوراها نگران هستند این وجوه از شهرهای بزرگ دریافت و به‌طور ناعادلانه در شهرهای کوچک هزینه شود که چنین مواردی نیازمند اصلاح است و امیدواریم مجلس جدید با مطالعه بیشتر به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان