کد خبر: ۹۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
در بیانیه بسیج دانشجویی سروستان مطرح شد:

به حول و قوه الهی به زودی طومار سفاکان عالم در هم پیچیده خواهد شد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سروستان در واکنش به سلب تابعیت ایت الله عیسی قاسم از سوی حکام سفاک بحرین طی بیانیه ای ضمن هشدار نسبت به پیامدهای این حکم ظالمانه اعلام کرد: به حول و قوه الهی به زودی طومار سفاکان عالم در هم پیچیده خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، در پی اقدام ننگین رژیم خود فروخته آل خلیفه بحرین در سلب تابعیت ایت الله شیخ عیسی قاسم، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سروستان طی بیانیه ای این اقدام خیانت کارانه را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد؛


بسم الله الرحمن الرحیم

امروز که رژیم آل خلیفه، گستاخی را از حد گذرانده و با سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم، اقدام به یک عمل غیر انسانی نموده؛ به شیعیان  اهانت کرده اند و علی رغم همه صبوری های مردم مسلمان بحرین برای احقاق حقوق خود جواب این مردم مسلمان را با خشونت می دهند و به ایشان ظلم روا می دارند وظیفه انسانی و اسلامی خویش می دانیم که این اقدامات را محکوم کرده و بگوییم : بدانند که امت اسلامی یکپارچه در دفاع از ارزش های انسانی و اسلامی ثانیه ای از مواضع خویش کوتاه نخواهد آمد و هیچ وجدان آگاه و بیداری این چنین اعمال غیرانسانی و به دور از اخلاق مدنی را بر نمی تابد.

همه مسلمانان می دانند که اگر این جنایتکاران این چنین ندای آزادی خواهی را از هر گوشه جهان که بر می خیزد خاموش می کنند از ضعف و ناتوانیشان است و آگاه باشند که ما مسلمانان همه حامی مظلومان جهان هستیم و این پیغام را به گوش کسانی که شمشیر جنایت برکشیده اند و به دست نشاندگی می رسانیم که اگر به اقدامات ظالمانه خود در گوشه گوشه جهان خاتمه ندهند به حول قوه الهی یک روز خواهد رسید که ما مسلمانان همه و همه یکپارچه طومار این سفاکان را در هم می پیچیم.

لذا به همه سردمداران کفر اعلام می کنیم که با این اعمال فقط چهره منحوس خود را نشان می دهید و  مطمئن باشید که با این گونه رفتار های خباثت آلود نه تنها قادر خواهید بودآتش انقلاب مظلومان جهان را خاموش کنید بلکه این آتش شعله ورتر خواهد شد و همه خدعه هایی را که برای مسلمانان به کار میبیبندید به هیچ تبدیل می شود. ان شاء الله


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سروستان 

انتهای پیام/س

برچسب ها: بیانیه ، بحرین ، بسیج
نظرات بینندگان