کد خبر: ۹۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
بخشدار اشکنان لامرد؛

تحریک پنج یا ده نفر در هرمزگان تاثیری در اجرای مصوبه الحاق فارس ندارد

بخشدار اشکنان در جمع اهل سنت اشکنان گفت: مسئله الحاق پنج روستا به شهرستان لامرد در استان فارس یک مسئله ملی است و تحریک پنج یا ده نفر تاثیری در اجرای این مصوبه قانونی ندارد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامرود  صفدر منشی بخشدرا اشکنان در جمع نمازگزاران و جامعه اهل سنت شهر اهل از توابع بخش اشکنان گفت: مسئله الحاق پنج روستا به شهرستان لامرد در استان فارس یک مسئله ملی است و تحریک پنج یا ده نفر در استان هرمزگان که عموما تحریک شدگان، ساکن مناطق الحاقی نیستند تاثیری در اجرای این مصوبه قانونی ندارد.

بخشدار اشکنان همچنین در واکنش به سخنان استاندار هرمزگان گفت: سخنان ناپخته یکی از مدیران دولت در استان هرمزگان و توهین به مردم و مسئولان فهیم استان فارس کار ناپسند و ناشایستی بود که مردم و مسئولان استان ولایتمدار فارس نیز پاسخ قاطعی به آن دادند.

نماینده عالی دولت در بخش اشکنان با اشاره به حمایت جامعه اهل سنت شهرستان لامرد گفت: حمایت همه جانبه ائمه جمعه و جماعت و مردم مناطق سنی نشین شهرستان لامرد ،همراه و هماهنگ با مردم سراسر استان فارس از الحاق پنج روستا به استان فارس و شهرستان لامرد نشانه همبستگی و اتحاد شیعه وسنی در مسایل کلان کشوری است.

منشی با اشاره به حضور ائمه جمعه و نمایندگان اهل سنت شهرستان در مرکز شهرستان لامرد و اعلام حمایت از الحاق در دیدار با فرماندار لامرد گفت: مردم و مسئولان ما در سراسر بخش اشکنان و شهرستان لامرد با حمایت همه جانبه از مصوبه شورای امنیت ملی خواهان اجرایی شدن این مصوبه برای ایجاد گشایش اقتصادی و رونق تجارت در منطقه هستند.

صفدر منشی بخشدار اشکنان همچنین از حمایت های فرماندرا شهرستان لامرد از طرح ها و پروژه های عمرانی در شهر اشکنان وشهر اهل و همراهی شوراها,دهیاران,شهرداران و مسئولان بخش اشکنان تقدیر کرد.

گفتنی است چندی پیش ائمه جمعه و جامعه اهل سنت شهر اهل از توابع بخش اشکنان با حضور در فرمانداری لامرد ضمن حمایت همه جانبه از مسئله الحاق و مصوبه شورای امنیت ملی آمادگی خود را برای هر نوع همکاری اعلام کرده بودند.

نظرات بینندگان