کد خبر: ۹۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۵
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی:

شاهد اشتغالزایی خوبی در آینده در اقلید خواهیم بود

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده انشاالله در آینده شاهد اشتغالزایی خوبی در اقلید در زمینه های مختلف خواهیم بود.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از کلیدفارس؛نماینده مردم شهرستان اقلید درمجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان  ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امیر المومنین علی (ع) از دیدارهای خود با فرماندهان ،وزرا و مسئولین استانی و کشوری درمدت کوتاهی که به عنوان نماینده ی مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده  اشاره کرد و افزود: این دیدارها انشاالله برکات خوبی را برای مردم شهرستان اقلید در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به جلسات و مذاکرات خود با سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در شهرستان اقلید اظهار کرد :با برنامه ریزی های انجام شده انشاالله در آینده شاهد اشتغالزایی خوبی در زمینه های مختلف خواهیم بود.

وی بزرگترین سرمایه ی نظام جمهوری اسلامی ایران را مردمی بودن آن دانست و گفت : بزرگترین هدیه حضرت امام خمینی (ره) این بود که مسئولین مردم را باور دارند و مردم هم به مسئولین اعتماد دارند.

افضلی یکی از راههای نفوذ دشمنان را فاصله انداختن بین مردم و نظام دانست وخطاب به مسئولین شهرستان از آنها خواست در زمینه ی تکریم ارباب رجوع نهایت دقت خودرا به خرج دهند و مردم را که سرمایه های این نظام و انقلاب هستندراعزیز بدارند.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی همچنین از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان خواست نهایت همکاری و همیاری را با هم داشته باشند تا مردمی که منتظر تغییرات هستند این تغییرات را به خوبی ببینند ، تغییراتی که نتیجه ی آن مطمئنا تقویت روحیه و نشاط مردم در شهرستان است .

 افضلی همچنین از مسئولین خواست علاوه بر تلاش در راستای جذب اعتبارات دستگاههای خود، با برنامه ریزی صحیح از منابع و سرمایه های خدادادی شهرستان نیز استفاده کنند.

تدوین طرح بندر خشک در شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن در بین چهارراه مواصلاتی ۴استان و همچنین استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی شاخص و شاغل اقلیدی در مناطق مختلف و پست های حساس و کلیدی کشور ازبرنامه های  افضلی بود که در این جلسه اعلام و برلزوم پیگیری و همکاری مسئولین در این زمینه تاکید شد.

برچسب ها: اشتغال ، اقلید ، افضلی
نظرات بینندگان