کد خبر: ۹۰۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۵
مدیرکل فرودگاه‌های فارس:

خط هوایی آسمان در حال ورشکستگی است/ افزایش خطوط خارجی در فارس در اوایل آبان ماه

بدیعی فرد گفت: شرکت آسمان به عنوان یک خط هوایی ورشکسته در استان فارس فعالیت دارد.
به گزارش شیرازه رضا بدیعی‌فرد مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه خطوط هوایی آسمان به علت بدهی به وزارت نفت و فرودگاه‌های کشور توان سوختگیری وپرداخت هزینه‌های جاری را ندارد گفت: این شرکت به عنوان یک خط هوایی ورشکسته در استان فارس فعالیت دارد.

بدیعی فرد اظهار داشت: به نظر می‌رسد تنها راه ادامه فعالیت این خطوط افزودن هواپیماهای جدید باشد زیرا هم اکنون از 21فروند هواپیما 19 فروند آن به دلائل مختلف زمین‌گیر شده است.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است مسئولان برای ادامه فعالیت این خطوط هوایی تدابیری بیندیشند افزود:با توجه به اینکه استان فارس در زمینه گردشگری مستعد سرمایه‌گذاری است افزایش تعداد خطوط هوایی در این استان با بازگشت سرمایه همراه است.

بدیعی‌فرد با بیان اینکه هم اینک 19 شرکت داخلی و خارجی در استان فارس در حال فعالیت هستند گفت: تلاش داریم اوایل آبان ماه امسال خطوط خارجی را در این فرودگاه افزایش دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس تصریح کرد: بهره‌برداری و توسعه فرودگاهی،  شیراز را نقطه عطفی در جذب ایرلاین‌های خارجی می‌کند و با اجرای توسعه فرودگاهی شیراز  زمینه اشتغال 750 نفر فراهم شده است.

وی با اشاره به اقداماتی که از طریق مسئولان این فرودگاه با آژانس‌های  گردشگری استان انجام شده اظهارداشت:پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک تعداد پروازهای اروپایی از این فرودگاه افزایش یابد.

بدیعی‌فرد گفت: سالانه 36 هزار پرواز در فرودگاه شیراز انجام می‌شود که از این تعداد روزانه 6800مسافر از شرکت‌های داخلی  و 1600 نفر گردشگر خارجی هستند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدوي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۵
0
ياد خلبان نصرفرد بخير .