کد خبر: ۹۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۵

برگزاری مراسم احیای شب 23 رمضان در باغ جنت شیراز

مسئول روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در این مجموعه هستیم که این شبها حاصل تلاش بی وقفه و طولانی مدت اعضای این مجموعه است.
به گزارش شیرازه، بزرگترین مجموعه فرهنگی کشور امسال مراسم پرفیض احیای شب های قدر را در باغ جنت شیراز برگزار می کند.

 احد پاریابی مسئول روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال با بیان اینکه این مجموعه فرهنگی طبق روال گذشته برنامه های مختلف مناسبتی برگزار می کند، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم  احیای شبهای قدر در این مجموعه هستیم که این شبها حاصل تلاش بی وقفه و طولانی مدت اعضای این مجموعه  است.

روابط عمومی این مجموعه فرهنگی با  اشاره به اهمیت و جایگاه والای شب های قدر خاطرنشان کرد: تبیین شخصیت والای حضرت علی (ع) ضرورتی است که بر عهده همه آحاد مسئول، مخصوصا مجموعه های فرهنگی مذهبی است.

وی  بصیرت افزایی و تبلیغ صحیح دین  در جامعه را رسالت بزرگ و مهمی عنوان کرد و گفت: ماه رمضان یک فرصت استثنایی است که باید آن را مغتنم بشماریم.

روابط عمومی این مجموعه با  اظهار اینکه کانون فرهنگی رهپویان وصال، شبهای با عظمت و معنوی  قدر را درباغ تفریحی جنت برگزار می کند، تصریح کرد: لازم است متولیان امرتربیت، الگوی مناسبی برای جذب جوانان به فضاهای معنوی ارائه کنند چرا که جوانان با روحیه شادابی و نشاطی که دارند علاوه بر مساجد و اماکن مذهبی باید فضاهای مناسب و سالم دیگری نیز برای اعمال عبادی چون شب قدر در اختیارشان باشد.

وی یادآور شد: تمامی عوامل این مجموعه بزرگ فرهنگی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر سرنوشت ساز ترین شب سال اندیشیده اند لذا از عموم مردم برای حضور در محل اجتماع قلوب مؤمنین دعوت می کند.

پاریابی با بیان اینکه مراسم شب های قدر از ساعت 22 آغاز می شود، گفت: سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین سید محمد انجوی نژاد، مناجات و قرائت دعا توسط مداحان استانی از جمله برنامه هایی است که توسط کانون فرهنگی رهپویان وصال به مردم ارائه می شود.

وی در انتها ضمن تشکر از مسئولین استان و نهادهای امنیتی که این مجموعه بزرگی فرهنگی را برای هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم یاری کردند؛ از رسانه های استان برای پوشش هر چه بهتر این برنامه ها دعوت بعمل آورد.
نظرات بینندگان