کد خبر: ۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
نماینده ممسنی و رستم در مجلس:

آمار بیکاری بیش از آن چیزی است که اعلام می‌شود

گودرزی گفت: از زمانی که به مناطق مختلف شهرستان نورآباد سفر کردم و با مردم دیدار کردم به این واقعیت پی بردم که آمار بیکاری بیشتر از آن چیزی است که اعلام میشود.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نورآنلاین، مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس در جمع خبرنگاران گفت: برنامه های بنده برای افزایش اشتغال در شهرستان مربوط به حوزه های گردشگری، صنایع تبدیلی و پتروشیمی است، اتصال این زنجیره ها باعث افزایش اشتغال زایی خواهد شد.

گودرزی گفت: در پیگیری مشکلات و دغدغه های مردم به دنبال اولویت بندی هستیم و اولویت با مشکلاتی است که غلظت بیشتری دارند. یکی از این مسائل مربوط به حوزه اشتغال زایی است که روز به روز درخواست ها در این زمینه افزایش می یابد.

وی به دیدار اخیر نمایندگان مجلس دهم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: دغدغه ی رهبری اشتغال نسل جوان است و ما نیز برای تحقق این امر مصمم هستیم. از زمانی که به مناطق مختلف شهرستان سفر کردم و با مردم دیدار کردم به این واقعیت پی بردم که آمار بیکاری بیشتر از آن چیزی است که اعلام میشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: از رسانه ها خواستارم به وظیفه ی حرفه ای خود عمل کنند و اگر نقدشان سازنده باشد باعث حرکت به سمت توسعه خواهد بود. مجلس و رسانه وظایف مشابه ای دارند و هر کدام به گونه ای کار نظارت را انجام می دهند.

گودرزی نگاه بین المللی و اقتصادی خود را نیز اینگونه شرح داد: معتقدیم ابتدا باید از توان داخلی به خوبی استفاده کنیم و سپس آنچه را که نداریم از محیط بین المللی و با جذب سرمایه گذار اخذ کنیم.

گودرزی خبرهایی نیز در خصوص پیگیری ساخت سالن های ورزشی ویژه بانوان از طریق وزارت نفت و پیگیری پتروشیمی ممسنی داد که جزئیات این مسائل را در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد کرد.

نظرات بینندگان