کد خبر: ۹۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
تکذیب شایعه؛

متن منتسب به سرباز جان باخته ارتش کذب از آب در آمد

پدر "امین انصاری" سرباز جان باخته در سانحه جاده‌ای اتوبوس سربازان ارتش متن شایعه منتسب به فرزندش را تکذیب کرد درخواست کرد مسئولین این شایعه مجازات شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، حادثه دردناک سقوط اتوبوس سربازان ارتش به دره و جان باختن 20 نفر از جمله 13 سرباز ملت ایران را داغدار کرد.

اما در این بین کسانی بودند که برای سوء استفاده و ضربه زدن به نظام مطالب کذبی را با انتساب به سربازان جان باخته منتشر کردند و شاعبه هایی را پیش آوردند که قطعا این افراد پس مانده فتنه گرانی هستند که بارها از طرف ملت دست رد بر سینه ها خورده است و اکنون در لباس دیگری و به اسم دلسوزی برای جوانان پرپر شده این ملت قدم پیش نهاده اند.

امین انصاری سرباز جان باخته ارتش

اما همانطور که انتظار می‌رفت در اقدامی هوشیارانه پدر "امین انصاری" سربازِ کازرونی(اهل روستای پاپون بخش کوهمره نودانِ کازرون) جان باخته در سانحه دلخراش اتوبوس سربازان ارتش در پی انتشار گسترده متنی به عنوان "خاطره ای از دفترچه خاطرات امین انصاری" که به شکل ناشیانه ای سعی در تخریب چهره نیروهای مسلح و نظام جمهوری اسلامی داشت واکنش نشان داد و توطئه بدخواهان نظام را خنثی کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بنام خدا    

"انا لله وانا الیه راجعون"

درپی حادثه دردناک سقوط اتوبوس حامل سربازان عزیز کشورمان در نی‌ریز و درگذشت تعدادی از سربازان عزیز پیامی در فضای مجازی بنام زنده یاد «امین انصاری» مبنی بر نارضایتی از پادگان 05 کرمان منتشر شده که اینجانب «صمد انصاری» پدر آن مرحوم ضمن تکذیب این نوشته و نبودن چنین متنی در دفتر خاطرات نامبرده از بستگان و دوستان تقاضا دارم ضمن اطلاع رسانی درخصوص کذب بودن این نوشته چنانچه در فضای مجازی اطلاعیه‌ای مبنی بر اعتراض و یاتجمع و گردهمایی منتشر شود شرکت ننمایند و ازمردم عزیز تقاضا دارم با دامن زدن به این شایعات درد و رنج خانواده و فامیل را دو چندان نکنند.

در پایان از امیر پوردستان فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران که شخصا با حضور در تشییع جنازه فرزند عزیز و دلبندمان موجب تسلی خاطر ما گردید و سایر فرماندهان و پرسنل ارتش کمال تشکر و قدردانی دارم.

از مقامات ذی صلاح درخواست پیگیری و مجازات عامل یا عاملین این شایعه را دارم.

"صمد انصاری پدر زنده یاد امین انصاری"»

برچسب ها: شایعه ، تکذیبیه
نظرات بینندگان