کد خبر: ۹۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

جزئیات برگزاری اولین افطار بزرگ خیابانی درسپیدان تشریح شد

برای اولین بار در شهرستان سپیدان برای احیا سنت حسنه افطاری دادن اقدام به برگزاری این مراسم با کمک خیرین وهیئت امنا مساجد واتاق اصناف شهرستان کرده است.

به گزارش شیرازه؛به نقل از مارگون،برای اولین بار در شهرستان سپیدان برای احیا سنت حسنه افطاری دادن اقدام به برگزاری این مراسم با کمک خیرین  وهیئت امنا مساجد واتاق اصناف  شهرستان کرده است.

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان در جلسه هماهنگی  اولین افطار بزرگ خیابانی با اشاره به برگزاری اولین افطار خیابانی در شهرستان سپیدان وشهر اردکان، گفت: استقبال روزه داران از این سفره ساده آنقدر گرم و توام با تقدیر خواهد بود که ما را برآن داشت تا با ادامه این برنامه گام کوچکی در نمایش جلوه های زیبای روزه داری برداریم.

وی ادامه داد: مردم مومن وخداجوی شهرستان وشهر اردکان اقدام به برپایی سفره های افطار در خیابان امام (ره) شهر اردکان، خواهند داشت که با کمک مالی و نیروی انسانی خیرین وهیئت امنامساجد ، هیئات مذهبی، اتاق اصناف، بازاریان و خیرین شهر اردکان انجام می شود.

امام جمعه سپیدان  تصریح کرد: این افطاری همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در روز یکشنبه 13 تیرماه سال جاری و در خیابان امام (ره) حدفاصل سه راه بیمارستان تا سه راه شهید امیری (سه پانلو) تا مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود

گفتنی است ستاد مردمی برگزاری اولین افطار و اطعام بزرگ خیابانی در شهر ادرکان فارس با صدور بیانیه ایی از کلیه همشهریان سپیدانی جهت شرکت در این اقدام فرهنگی و تربیتی دعوت نمود.

نظرات بینندگان