کد خبر: ۹۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
مقاومت تا آزادی قدس/1

برگزاری راهپیمایی روز قدس در 90 نقطه استان فارس/ اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی روز قدس در بیش از 90 نقطه استان فارس از ساعت 10:30 صبح برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام محمد رضایی در جمع خبرنگاران از اهمیت راهپیمایی روز قدس و نحوه برگزاری و زمان و مکان آن در شیراز خبر داد. وی بیان داشت که: روشنگری جوامع در این راهپیمایی‌ها و تجمعات است که بگوییم بر سر مردم و ملت ایران اسلامی چه گذشت یا بر سر دیگر ملت‌های اسلامی.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز از پیمان نامبارک آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی گفت و بیان کرد: پیش از به جز در راهپیمایی‌ها و تجمعات این چنینی در مراسم حج بود که ندای براعت از مشرکین سر داده می‌شد که امسال با عدم همکاری آل سعود این امر محقق نشد و این خیلی آهسته‌تر شنیده می‌شود. پس باید روشنگری کنیم که دنیا از آینه همه جنایات مطلع باشد و بدانند که آمریکا از چه حقوق بشری دم می زند.

حجت‌الاسلام محمد رضایی گفت: بیش از 6 دهه از اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی می‌گذرد و بازهم امروز شاهد هستیم که آل سعود چطور با دستان گره کرده‌اش با آمریکا و رژیم صهیونیستی عرصه را بر مردم یمن تنگ کرده است. جنگ در میان ملت‌ها تنها یک سناریوی امریکایی است که از حقوق بشر آمریکایی دم می زند.

وی در ادامه از به خاک و خون کشیده شدن قبله مسلمانان توسط جنایات آمریکایی گفت و تصریح کرد که جنایات در تمام نقاط به چشم دیده می‌شود و پشت پرده تمام انها حقوق بشر آمریکایی است.

در پایان رضایی اعلام کرد: در بیش 90 نقطه استان فارس راهپیمایی در ساعت 10:30 صبح برگزار می‌شود و مسیرهای راهپیمایی را به شرح چهارراه 15 خرداد- خیابان لطفعلی خان زند-چهارراه مشیر-چهارراه پیروزی-خیابان 9 دی-حرم مطهر و مصلی نماز جمعه است.

وی همچنین اعلام کرد: تمام تمهیدات چی شده تا مردم روزه دار با آرامش راهپیمایی کنند و غرفه‌هایی هم برای سرگرمی کودکان و جنبه‌های فرهنگی فراهم شده است و در 80 بنر حقوق بشر آمریکایی برای اذهان عمومی افشا شده است.

نظرات بینندگان