کد خبر: ۹۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۹ تير ۱۳۹۵

دعوت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس به حضور مردم در روز قدس

روز قدس، روز اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و روز همبستگی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است.
به گزارش شیرازه، با فرارسیدن روز جهانی قدس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس بیانیه داد.در این بیانیه آمده است: روز قدس میراث ارزشمند بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نقطه اشتراک تمام ملتهای آزادی خواه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم جنایتکار و خونخوار اسرائیل است.

روز قدس، روز اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی و روز همبستگی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است.

حال که دولت های غربی و جامعه جهانی سالهاست نظاره گر جنایات و فجایعی است که رژیم اشغالگر قدس در سایه حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر مرتکب شده و بر مصیبت و رنج زنان و کودکان و مردان فلسطینی افزوده است و سازمان ملل متحد سالهاست در برابرآوارگی مردم بی پناه فلسطین سکوت کرده است، امّا ملت شریف ایران به هیچ وجه ساکت نخواهند نشست و ضمن اعلام همدردی و همنوایی با مظلومان فلسطین تا پای جان برای نابودی اسراییل، این غده سرطانی تلاش خواهند کرد.

از مردم شریف استان فارس دعوت می گردد با حضور خود در مراسم راهپیمائی روز قدس امسال، مانند سالهای گذشته و بلکه بیشتر و پرشورتر، انزجار خود را از رژیم سفاک اسرائیل و حامیان آن اعلام نموده و با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی نموده و از انان حمایت کنند.
وعده ما روز قدس در مراسم راهپیمائی
برچسب ها: روز قدس
نظرات بینندگان