کد خبر: ۹۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ممسنی خبر داد:

برخورد با 50 واحد صنفی متخلف ممسنی در ماه رمضان

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ممسنی گفت: در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از گران فروشی در ایام ماه مبارک رمضان بازرسی از 700 واحد صنفی صورت گرفت.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نور آنلاین سعید عباسی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ممسنی در گفتگو با نورآنلاین بیان داشت: از اوایل ماه مبارک رمضان تا کنون از 700 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده و 50 واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده است. بیشتر تخلف ها مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم صدور فاکتور و ... بوده است. این اقدامات در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از گران فروشی در ایام رمضان بود.

وی در خصوص دیگر برنامه های این اداره در جهت تنظیم بازار گفت: در طول ماه مبارک رمضان بیش از 40 تن برنج و شکر از طریق عاملان فروش مرکز شهر توزیع شد و همچنان در سطح بازار این اقلام به فروش می رسد و کمبودی در این زمینه نداشته ایم.

عباسی همچنین اظهار داشت: با همکاری اصناف خوشبختانه تمام تلاش ها صورت گرفت که در سطح بازار شئونات اخلاقی و اسلامی ماه مبارک رمضان رعایت شود و بستنی فروشان در طول روز فقط به صورت کیلویی فروش داشتند و رستوران ها استتار و پرده کشی های لازم را انجام دادند. همچنین در فست فودها به هیچ عنوان غذای گرم سرو نشد.



برچسب ها: صنفی ، صنعت و معدن ، ممسنی
نظرات بینندگان