کد خبر: ۹۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فجرفارس گفت؛

برخی می خواهند از حادثه اتوبوس سربازان سوء استفاده کنند

سردار غیب پرور گفت: برخی با دستاویز قرار دادن حادثه واژگونی اتوبوس سربازان ارتش و با استفاده از روش های ناجوانمردانه سعی نمودند از آب گِل آلود بهره ای بگیرند.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 نفر از سربازان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس و امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.


سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش با بیان اینکه  این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وخانواده های سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می نمایم، گفت:  امیدوارم این حادثه آخرین از این نوع حوادث جاده ای باشد.

وی با بیان اینکه سربازان فارغ از اینکه در ارتش، نیروی انتظامی یا سپاه پاسدارن خدمت می کنند فرزندان ما هستند، گفت: پس از وقوع این ضایعۀ بزرگ همه دستگاه های مسئول پای کار آمدند و این نشاندهنده قدردانی از خدمات سربازان است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه سربازان سرمایه های کشور هستند، گفت: متاسفانه پس از بروز این حادثه و در زمانی که جامعه  و خانواده های این سربازان نیازمند مرحم و التیام خاطر هستند، برخی با دستاویز قرار دادن این حادثه و با استفاده از روش های ناجوانمردانه و غیر اخلاقی سعی نمودند از آب گِل آلود بهره ای بگیرند، نه اخلاق دینی و نه اخلاق انسانی این نوع رفتار را تایید نمی کنند.


فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با تاکید بر اینکه دستگاه های مسئول وظیفه دارند میزان نقش خود را در بروز این حادثه بررسی و مشخص کنند، گفت: امیدواریم با برطرف کردن معایب و برنامه ریزی دقیق تر از سوی دستگاه های مسئول، دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

به گزارش تنویر، نیمه شب دوم تیر ماه یک دستگاه اتوبوس متعلق به ناوگان حمل و نقل بین شهری که برخی سربازان نیروی زمینی ارتش در آن حضور داشتند در محور نی‌ریز استان فارس دچار سانحه شدند که طی آن 19 نفر از جمله 13 سرباز ارتش جمهوری اسلامی جان خود را از دست دادند.
نظرات بینندگان