کد خبر: ۹۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
مقاومت تا آزادی قدس/3

حمایت نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان از «کمپین اسرائیل را بر می‌چینیم» در فضای مجازی/ اسرائیل در جنایت روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است

آیت ‍الله کلانتری بیان داشت:ریشه همه ناامنی‌ها و اقدامات سرکوبگرایانه در منطقه، رژیم اسرائیل است.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله علی اکبر کلانتری در گفتگو با خبرنگار ما به بررسی اهمیت روز قدس پرداخت و بیان داشت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، اسرائیل از جغرافیای جهان محو خواهد شد؛ چراکه اسرائیل در ددمنشی و جنایت روی جنایتکاران را سفید کرده است و این رژیم کودک کش به هیچ قراردادی تعهد ندارد و براساس آموزه‌های دینی هر حکومتی که بر مبنای ستم شکل گرفته باشد دیر یا زود نابود می‌شود و این از مسلمات دینی ما هست.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری اظهار کرد: چه ظلمی بالاتر از اینکه عده‌ای جانی به کشوری وارد شوند و در حدود 70 سال یک ظلم تمام عیار را روا دارند و با تجهیزات و حمایت کشورهای حامی تروریسم انواع جنایت‌ها را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: این حدیث معروف پیامبر اکرم (ص) از وعده‌های الهی است که هیچ حکومتی با ظلم باقی نمی‌ماند.

رئیس جامعه اساتید حوزه علمیه فارس گفت: به نظر می‌آید که نابودی اسرائیل یک واقعیت سیاسی و امنیتی است و چنین دولتی هرچند مورد حمایت دولتهای جهانی باشد اما بالاخره نابود می‌شود، چون این رژیم یک وصله ناچسب است و نیمتواند باقی بماند.

آیت‌الله کلانتری به‌ ضرورت حماسی روز قدس اشاره و بیان کرد: حضور در این راهپیمایی از نگاه دینی و ملی مهم است،؛ چراکه ریشه همه ناامنی‌ها و اقدامات سرکوبگرایانه در منطقه، رژیم اسرائیل است و هرکشوری که با این رژیم منحوس مماشات کند نهایتاً خودش ضرر می‌کند، مثل همین کشور ترکیه.

وی گفت: طبق روایت پیامبر هم که هر شیعه و اهل سنتی آن را قبول دارد، مسلمان نیست کسی که صبح کند و به امور مسلمین همت ننگارد، پس این حضور حماسی بر همه واجب است.

شما می توانید برای پیوستن به این کمپین از طریق لینک زیر، خشم و نفرت خود را نسبت به اتحاد عربی - عبری نشان دهید.

لینک عضویت در کمپین تلگرام: https://telegram.me/joinchat/BkSn5D6i6tHhyNOt22CpXQ

لینک عضویت در کمپین سلام: http://salamup.com/channels/removeisrael


نظرات بینندگان