کد خبر: ۹۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
رویداد های پلیسی فارس

توقیف تریلر حامل برنج قاچاق ميلياردي در کازرون

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون استان از کشف 24 تن برنج قاچاق از يك دستگاه تريلر به ارزش 900 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

توقیف تریلر حامل برنج قاچاق ميلياردي در کازرون

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون استان از کشف 24 تن برنج قاچاق از يك دستگاه تريلر به ارزش 900 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ رجبعلی رزمجوئی، در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش واصله مبني بر عبور محموله قاچاق در اطراف اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي افزود: ماموران پاسگاه فامور، هنگام گشت زني در جاده بالاده به سمت كازرون به يك دستگاه خودرو تریلر کشنده مشكوك و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون ادامه داد: در بازرسي از کاميون مذکور ، مقدار24 تن برنج فاقد هر گونه مجوز گمرگي کشف شد.

سرهنگ رزمجوئی با اشاره به اينکه ارزش تقریبی این محموله بالغ بر 900 میلیون ریال برآورد شده است افزود: در این راستا راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفی شد.

وی از شهروندان درخواست كرد: درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

دستبند پليس داراب بر دستان 23 خرده فروش موادمخدر و سارق

پليس داراب در طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، 23 توزيع كننده موادمخدر، متهم تحت تعقيب و سارق را شناسايي و دستگير کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب، گفت: طي چند روز گذشته طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با رويكرد شناسايي و دستگيري خرده فروشان و توزيع كنندگان موادمخدر، سارقان و متخلفان با بكارگيري رده هاي انتظامي اين فرماندهي با هدف احساس امنيت عمومي و مبارزه با مجرمان و هنجار شکنان اجرا شد.

سرهنگ فرج رستمي افزود: در اجراي اين طرح، 4 سارق شناسايي، دستگير و 2 فقره سرقت اماكن خصوصي از آنها كشف شد.

وي تصريح کرد: در اجراي اين طرح همچنين تعداد 11 متهم تحت تعقيب مراجع قضايي، 8 خرده فروش موادمخدردستگير و از محل پاتوق هاي آنان 36 گرم موادمخدر صنعتي كشف و چهار دستگاه موتورسيكلت و يك دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان توقيف و روانه پاركينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب از شهروندان درخواست كرد: از طريق تلفن 110 و همكاري اطلاعاتي، پليس را در اجراي موفق طرح هاي امنيت اجتماعي با هدف شناسايي، دستگيري و برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشكنان ياري كنند.

مبارزه با قاچاق كالا زمينه ساز تحقق اقتصاد مقاومتي است

فرمانده انتظامي شهرستان فراشبند از كشف بيش از 700 ميليون ريال كالاي قاچاق در آن شهرستان از ابتداي تيرماه خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاق كالا زمينه ساز تحقق اقتصاد مقاومتي است.

سرهنگ علي رزمجويي گفت: از آنجايي كه مبارزه با قاچاق كالا زمينه ساز تحقق اقتصاد مقاومتي است، در راستاي برخورد با متخلفان و قاچاقچيان طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا وارز از ابتداي تيرماه در شهرستان فراشبند در طي 4 عمليات به مرحله اجراء در آمده است.

وي افزود: ماموران در اين رابطه موفق به شناسايي و دستگيري 4 نفر قاچاقچي كالاو توقيف 4 دستگاه خودروي حامل كالاي قاچاق شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فراشبند تصريح کرد: ماموران در پي اين عمليات ها ده ها هزار قوطي انواع نوشيدني خارجي، كولر گازي قاچاق و برنج را کشف کردند.

سرهنگ رزمجويي گفت: ارزش ريالي اين محموله ها حدودا" 700 ميليون ريال برآورد شده است.

پايان خط 12 خرده فروش مواد مخدر در فيروزآباد

در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فيروزآباد استان فارس 12 خرده فروش موادمخدر شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ حسين ارجمندمزيدي، گفت: در 15 روز گذشته ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان فيروزآباد با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي تعدادي از خرده فروشان موادمخدر را شناسايي و با هماهنگي مراجع قضايي از منازل آنان بازرسي شد.وي ادامه داد: در بازرسي از منازل و پاتوق هاي خرده فروشان مقدار 435 گرم ترياک،6 گرم هرويين، 3 گرم شیشه و 5 گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد افزود: در اين راستا یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور سيکلت توقيف و 12 نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگير شدند.

سرهنگ ارجمند با بيان اينکه در اين خصوص پرونده تشکيل ودستگير شدگان به همراه مواد مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل شدند، از شهروندان در خواست كرد: هرگونه اخبار واطلاعات در خصوص حمل، نگهداري وخريد وفروش مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

موتورسيكلت قاچاقي كه مخل آرامش شهروندان شده بود در گراش متوقف شد

ماموران پليس آگاهي شهرستان گراش يك دستگاه موتورسيكلت هندا غيرمجاز را كه آرامش و آسايش شهروندان را بر هم زده بود شناسايي و توقيف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گراش گفت: با توجه به دريافت خبرهاي متعددي در خصوص اينكه فردي با يك دستگاه موتورسيكلت سنگين غيرمجاز در ساعات پاياني شب آسايش و آرامش شهروندان را سلب كرده است بررسي موضوع به اداره مبارزه با قاچاق كالا پليس آگاهي سپرده شد.

سرهنگ علي بابايي ادامه داد: ماموران پليس تحقيقات لازم را در اين زمينه آغاز كردند و متوجه شدند راكب اين موتورسيكلت در ساعات پاياني شب در سطح شهر حضور يافته و با صداي زياد اين موتورسيكلت باعث ايجاد جو رعب و وحشت در شهروندان مي شود.

وي افزود: در خصوص متوقف كردن موتورسيكلت هماهنگي لازم با مقامات قضائي به عمل آمد و عوامل آگاهي در قالب تيم هاي نامحسوس در محل تردد موتورسيكلت حاضر شدند و در يك اقدام غافلگيرانه موتورسنگين موردنظر را متوقف و به پاركينگ منتقل كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گراش موتورسيكلت توقيفي را از نوع "هندا 1300 سي سي" غيرمجاز اعلام كرد و گفت: ارزش برآورد شده اين موتورسنگين 500 ميليون ريال اعلام شده است.

سرهنگ بابايي يادآور شد: راكب موتورسيكلت جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

نظرات بینندگان