کد خبر: ۹۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
پس از انتشار فیش های حقوقی صد میلیونی

مدیران عامل متخلف در ۳ بانک عزل شدند+اسامی مدیران جایگزین‌

رسوایی حقوق های نجومی مدیران دولتی کار را به جایی رساند که مدیران عامل سه بانک عزل شوند تا شاید کمی از عمق این فاجعه کاسته شود.
به گزارش شیرازه به نقل از دانا، پس ازانتشار فیش های حقوقی چند صد میلیونی برخی از مدیران بانک ها و اثبات رسوایی مالی آنها، مسئولین اقدام به برکناری آنها کردند؛ از آنجایی که برخی از این مدیران با

همانطور که روز گذشته تسنیم در خبری از سونامی تغییرات مدیریتی بانک ها خبر داده بود، در اقدامی هماهنگ و در راستای رسوایی حقوق های نجومی، مدیران عامل سه بانک عزل شدند.

تغییر مدیران عامل سه بانک بزرگ بعد از آن رخ داد که حقوق های نجومی این افراد منتشر شد، ضمن آنکه در پرونده برخی از آنها نیز کمک های مالی به برخی نزدیکان دولت هم دیده می شود.

خبرهای رسیده به تسنیم حکایت از آن دارد که مُهر مدیریت لله گانی  از سوی وزیر اقتصاد باطل شد. طیب نیا امروز مدیرعامل بانک صادرات را عزل کرد. هنوز جایگزین وی مشخص نیست.

گفتنی است که لله گانی درپی افشاگری فیش حقوقی اش گفته که به بانک جهانی شکایت می کنم! جالب است بدانید که لله گانی ماهانه 65 میلیون تومان حقوق می گرفت.

تغییر مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز قطعی شد؛ وی از سمت خود استعفا داده است. اکبری از بانک توسعه صادرات بجای دولتی، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، شد.

موضوع خداحافظی مدیرعامل بانک ملت نیز جدی شد؛ رستگار سرخه ای استعفا داده و جای وی اخلاقی از بانک سپه، مدیریت بانک ملت را برعهده خواهد گرفت. گفتنی است طی روزهای گذشته ماجرای کمک 50 میلیاردی وی به یکی از نزدیکان رئیس جمهور نقل محافل خبری شده بود.

مدیرعامل بانک تجارت که حقوق وی نیز چند روز قبل در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخید وضعیت خوبی ندارد. البته هنوز وضعیت بانک تجارت مشخص نیست، جایگزین وی از سوی وزیر اقتصاد تعیین نشده است، ولی احتمال قوی وی نیز رفتنی است.

پیش از این صدقی مدیرعامل بانک رفاه هم برکنار و سهمانی جایگزین وی شده بود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان