کد خبر: ۹۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان :

دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین وظیفه آحاد امت اسلامی است

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان گفت: دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در مقابل رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را وظیفه آحاد امت اسلامی است.

به گزارش شیرازه؛به نقل از سروستان ما در آستانه روز جهانی قدس، حجت الاسلام مجید زارع پور، مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، دفاع از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در مقابل رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را وظیفه آحاد امت اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر غربی بیش از نیم قرن است که چشم و گوش خویش را به روی جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان،مظلوم و ستمدیده فلسطین بسته اند و با این موضع گیری ناجوانمردانه و ضد بشری، عامدانه از غده سرطانی اسرائیل حمایت می کنند.

 وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: آن چه مشخص است، این روند وحشی گری صهیونیست ها و حامیان روسیاه آنها در سراشیبی سقوط قرار گرفته و به فضل الهی به زودی شاهد نابودی کامل رژیم جعلی و سفاک اسرائیل خواهیم بود.

حجت الاسلام زارع پور با اشاره به برخی بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری  درخصوص اهمیت قدس شریف بعنوان اولین قبله مسلمانان و حمایت قاطعانه ایشان از مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع فلسطین تصریح کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی به همراه سایر مسلمانان  و همچنین همه انسان های آزاده در سراسر این کره خاکی، فردا و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی حماسی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت قاطع خویش را از انتفاضه مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی با اعلام آمادگی کلیه اقشار و گروههای مختلف مردمی سروستان به ویژه؛ شورای مرکزی هیئات مذهبی،کانون مداحان، مبلغین دینی، ائمه جمعه و جماعت این شهرستان جهت شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: بدون شک حضور حماسی و گسترده عموم امت حزب الله ایران اسلامی در این مراسم، مرحمی بر آلام مردم ستمدیده و مبارز فلسطین و قوت قلبی برای رزمندگان جبهه مقامت اسلامی در راستای مبارزه با اسراییل غاصب می باشد.

وی در پایان این گفتگو بار دیگر ضمن تاکید بر حضور حماسی و باشکوه مردم این دیار اظهار داشت: ان شاءالله مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه سروستان امسال نیز با حضور باشکوه و مقتدرانه خویش در مراسم راهپیمایی روز قدس، برگ زرین دیگری بر افتخارات خویش در عرصه دفاع از مظلوم و مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی خواهند افزود.

خاطر نشان می شود؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سروستان، فردا و همزمان با سراسر ایران اسلامی و جهان اسلام، ساعت 11 صبح از جلو ناحیه مقاومت بسیج سپاه انقلاب اسلامی سروستان آغاز و به طرف مسجد جامع این شهرستان ادامه خواهد یافت.

نظرات بینندگان