کد خبر: ۹۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
مقاومت تا آزادی قدس؛

مسئولین کازرون به کمپین «اسرائیل را بر می‌چینیم» پیوستن/ لبیک ملت به امام امت با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس

مسئولین کازرون از جمله امام جمعه ، فرماندار و فرمانده سپاه کازرون حمایت خود را ازکمپین «اسرائیل را بر می‌چینیم» اعلام کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، فردا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و ملت ایران، کوچک و بزرگ برای آزادی فلسطین از «نهر تا بحر» شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

در آستانه یوم‌الله قدس به سراغ مسئولان کازرون رفتیم تا نظر آن‌ها در خصوص کمپین ملی "اسرائیل را بر ‌می‌چینیم" و همچنین «روز قدس» را جویا شویم.

کمپین «اسرائیل را بر می‌چینیم» را یک حرکت مقدس است

امام جمعه کازرون در گفت و گو با "کازرون خبر" کمپین «اسرائیل را بر می‌چینیم» را یک حرکت مقدس خواند و گفت: اسرائیل روزی برچیده خواهد شد و این یک وعده الهی است و قطعا وعده الهی محقق می‌شود.

حجت الاسلام خرسند افزود: این رژیم(اسرائیل) یک رژیم نامشروع است و براساس ظلم و تجاوز، قتل و آدم کشی به وجود آمده و تاریخ نشان داده است رژیم‌های اینچنینی هر چند حمایت استکبار پشت سرشان باشد پایدار نیستند و نشانه‌های این زوال هم محقق شده است که دارد خودش را نشان می‌دهد و ان‌شاء الله دیر یا زود این اتفاق(فروپاشی اسرائیل) رخ خواهد داد.

وی در ادامه «روز قدس» را «روز اسلام» دانست و تاکید کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست اما به دلیل اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و حل مشکلات امت اسلام و حتی بشریت در گرو نابودی رژیم صهیونیستی است لذا اولویت و توجهات در روز قدس به سمت فلسطین معطوف است.

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد: دشمن هم دارد تلاش می‌کند که این اولویت نادیده گرفته بشود و مسائلی همچون عراق، سوریه، بحرین و... اولویت قلمداد بشود در حالی که حل همه آن فتنه‌ها در گرو نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

خرسند اضافه کرد: با این شرایط ضرورت دارد که مردم به عنوان یک کار عبادی بعد از اعمال شب‌های قدر و برای تکمیل عبادات ماه رمضان، به عنوان دفاع از مظلوم و یک وظیفه‌ی اسلامی و انسانی در این راهپیمایی شرکت کنند و انزجار خودشان را از استکبار و رژیم صهیونیستی نشان دهند تا دنیا بفهمد ایران بر عهدی که با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسته پایدار است، و آرمان فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

وی در پایان بیان داشت: بنده هم به عنوان یک خدمت گذار و یک شهروند از همشهریان عزیز کازرونی و مردم شهرستان کازرون دعوت می‌کنم که ان‌شاءالله فردا در این راهپیمایی یک حضور جدی داشته باشند.

حرکت کمپین «اسرائیل را بر می‌چینیم» برگرفته از گفتمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است

فرماندار کازرون در گفت و گو با خبرنگارما در خصوص کمپین «اسرائیل را بر می‌چینیم» به خبرنگارما گفت: این حرکت برگرفته از گفتمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است که آن نیز برگرفته از گفتمان دین اسلام است و برچیده شدن ظلم وعده‌ای است از جانب خداوند و طبیعتا اسرائیل غده سرطانی است و ان‌شاءالله محو خواهد شد و قدس پاره تن اسلام آزاد می‌شود.

حمیدرضا گرامی در پایان درخصوص یوم الله قدس تاکید کرد: مردم با بصیرت، شناخت، آگاهی و دشمن شناسی که دارند و با بهره‌گیری از تعالیم قرآنی و گفتمان امام و رهبری بار دیگر در این صحنه حضور پیدا خواهند کرد و دِینِ خود به امام و شهدا و مستضعفان جهان را ادا خواهند کرد.   

حرکت جوانان در تشکیل چنین کمپین هایی می تواند نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیکتر کند

فرمانده سپاه کازرون نیز در گفت و گو با "کازرون خبر" در خصوص کمپین «اسرائیل را بر می‌چینیم» اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرمودند: «ان‌شاءالله اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» و قطعا این مهم محقق خواهد شد و طرح‌هایی که صهیونیست ها برای انشقاق در میان امت اسلام به کار می‌بندند هرچند ضرباتی را وارد می‌کند اما نمی تواند از فروپاشی این رژیم غاصب جلوگیری کند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی خاطرنشان کرد: حرکت جوانان در تشکیل چنین کمپین هایی می تواند نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیکتر کند چراکه مردم را بیدار و هوشیار خواهد کرد.

وی در پایان در رابطه با روز قدس تصریح کرد: فردا جهانیان خواهند دید که در اوج گرما مردم روزه دار ایران با شور و اشتیاق با حضور دشمن شکن خود در روز قدس به امام امت لبیک خواهند گفت و با صلابت تر از همیشه نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را فریاد خواهد زد.

نظرات بینندگان