کد خبر: ۹۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
سرپرست منابع طبیعی شهرستان رستم :

آتش سوزی منطقه مراسخون صحت ندارد

سرپرست منابع طبیعی شهرستان رستم گفت: آتش سوزی های نسبت داده شده به منطقه مراسخون صحت ندارد این آتش سوزی در حوزه استحفاظی باشت واقع شده است.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نور آنلاین خیرالله راست خانه سرپرست منابع طبیعی شهرستان رستم در گفتگو با خبرنگار نورآنلاین بیان داشت: خبرهای منتشر شده در خصوص آتش سوزی منابع طبیعی مراسخون  در هفته ی گذشته صحت ندارد و این آتش سوزی در حوزه استحفاظی شهرستان باشت رخ داده است.

وی افزود: تا کنون شاهد 4 آتش سوزی در منطقه بوده ایم که نیروهای منابع طبیعی در هیچ کدام از این وقایع کم کاری نکرده اند بلکه با تمام تلاش خود به دنبال کنترل آتش و خاموش کردن آن بودند تا میزان آسیب به مراتع به کمترین حالت برسد.

این مقام مسئول افزود: در برخی از اخبار و رسانه ها ادعا می کنند که در آتش سوزی منطقه باشت یا به قول خودشان مراسخون کم کاری صورت گرفته است ولی باید گفت این منطقه آتش سوزی در حوزه استحفاظی ما نبوده است و اگر ما اقدام می کردیم دخالت در کار اداری استان همجوار بود.

سرپرست منابع طبیعی شهرستان رستم ادامه داد: البته زمانی که حجم آتش سوزی بسیار بالا می رود ادارات منابع طبیعی از ادارات شهرستان های همجوار خود درخواست کمک می کنند و اگر در این آتش سوزی از ما درخواست می کردند حتما با آنها همکاری می کردیم اما خوشبختانه میزان آتش سوزی نسبت به دیگر وقایع چندان زیاد نبود.

پایان گزارش /224224

نظرات بینندگان