کد خبر: ۹۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
مقاومت تا آزادی قدس

مسئولین نی ریز به کمپین« اسرائیل را بر میچینیم» پیوستند

فرماندار ، شهردار و علمای نی ریز به کمپین« اسرائیل را بر میچینیم» پیوستند

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نبض نی ریز در آستانه روز قدس با به راه افتادن کمپین « اسرائیل را بر میچینیم» بر خی مسئولین نی ریز به این کمپین پیوستند.

فرماندار نی ریز

فرماندار نی ریز د گفتگو با پایگاه خبری نبض نی ریز بیان داشت : حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمایت از آرمان های جمهوری اسلامی و امام راحل بوده که با اتحاد مسلمین ، اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود لذا این آرمان در قالب کمپین ها و مواردی از این دست در جامعه یادآور اقدامات رژیم اشغالگر قدس می باشد.

یقینا با اشراف رهبر معظم انقلاب با اوضاع و احوال جهانی لازم است در جهت تحقق آرمان آن امام راحل و نظر رهبرانقلاب حرکت کنیم

از همه مردم و مسئولین دعوت میکنم با پیوستن به چنین کمپین هایی نفرت خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام نمایند.

شهردار نی ریز

شهردار نی ریز در گفتگو با پایگاه خبری نبض نی ریز بیان داشت : ما اعتقاد داریم به نظر امام راحل مان در رابطه با نابودی اسرائیل رژیم اشغالگر قدس و همچنین پیام مقام معظم رهبری به مرحله عمل خواهد رسید و این رژیم اشغالگر به یاری حق تعالی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست ، این فطعی است ما نظرمان با نظر امام خامنه ای است و امید داریم روزی این پیروزی بزرگ را بلکه نه تنها ملت ایران بلکه همه مسلمان جهان جشن بگیرند .

مقام معظم رهبری امروز از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تمام تحلیل گران کشورهای مختلف از شرق و غرب چون آنها هم به دشمنان ما اعتقاد پیدا کردن .

بنده مردم را به این کمپین دعوت می کنم و همه ما نیز وظیفه داریم به عنوان یک مسلمان از این غده سرطانی در واقع نسبت به این دشمن واقعی اسلام و مسلمین نفرت خود را اعلام کنیم و آمریکا هم در واقع به نوعی وابسته با اسرائیل است . سیاستمداران غربی هم که با ما مقابله می کنند جیره خواران اسرائیل هستند و دولت اسرائیل این آرزو را به گور خواهد و نهضت ما جهانی شد و از همه مردم شهر نی ریز دعوت میکنم که به این کمپین بپیوندند.

عالم بر جسته نی ریز

آیت الله فال اسیری از علمای برجسته شهرستان نی ریز و استان فارس در پیامی مردم را به پیوستن به کمپین اسرائیل را میچینیم دعوت و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را وظیفه الهی همه مردم و مسلمانان جهان دانست


نظرات بینندگان